The Internet Virgin

>> Wednesday, March 11, 2009

Harini, adik perempuan aku , Izati dengan rasminya ada emel.

Aku tau, utk budak2 umor 16 tahun, mcm agak ketinggalan la jgk. Aku 11 taun pon dah ade emel. X paham mcm mane die ni boleh ketinggalan sgt.

Dah le nak buat satu emel tu, jenuh msg n call aku beratus kali. Punya la buta IT hang ni. Kak dulu buat sume senighi ja tau dak.(Ni dgn harapan aku akan suro die bace blog aku ni)

Sampai ID pon aku yg kena bagi cadangan. Xtau mcm mane satu2nye benda yang aku terpk ialah bittersweet. So die pon ok je ngn ID tu. Tp aku rase dah ade org buat ID tu, sbb die kate xleh. Korg mesti igtkan mase korg mule2 nak buat emel dulu, kalo ID yang korg nak tu dah ade org guna.. mesti die bagi suggestion tambah sumting kt ID tu.

Contoh: bittersweet had already been used. We would like to suggest the following ID (lebeh kurg la ayat die mcm ni)

bittersweet1998

bittersweet_02

bittersweet007

Yang lawaknye, adik aku last2 buat ID die ikut cadangan yahoo… maka jadilah ID die bittersweet9940(mmg xde kena mengena langsung number2 ni dgn die!) . Hehe. So damn funny la you. I was hoping at least you would put in your birth date instead of some random numbers Yahoo offered. But I guess, that is what we call an internet virgin.

Aku dulu lagi la teruk. Nak tau ape ID pertama aku? Mmg hudoh gila. Smpi mati aku xnak bgtau org. Haha!

Pastu ajar die donlod YM, pastu cmne nak webcam, tho aku rase last2 x gune gk YM tu, sbb dok kena call n msg gk, sbb lg senang kot.

Pastu ajar adik aku sign up kt Facebook gk, sbb aku nk tunjuk gambo2 aku pegi Brunei, so that balik nnt, x yah aku nk tunjuk satu2 lg. Mau mati kalo layan collection pixz aku…

Tp budak tu give up (terlalu buta IT), sbb die kate susah sgt nk sign up (apa da!). Jadi balik ni terpaksa la aku ajar…

Tp, pasni bes la aku rase. Dapat aku berwebcam ngn family aku. Yeay!

Miss my family so much. Wish to be by their side now, enjoying Satay Ayu (secucuk doposen, kuah kacang bes gile!) and Superb Omaq Char Kuey Teow.

p/s: Ok apa jadi anak cikgu =)

0 Maki Hamun!:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP