Manusia Itu Kejam!

>> Tuesday, April 21, 2009




Kesian sgt2. Nk tolong xtau mcm mane. Kalo ko manusia dah lame aku resuscitate.



Petang tadi, dalam pukul 5 mcm tu, aku ade dgr mcm beberapa das tembakan (skema gile ayat aku.ceh) dilepaskan around campus.

Aku buat biasa saja la, igtkan org main firecracker ke ape,sbb sebelum tu, aku dgr bunyi mercun raya cna tu, dan lps dgn malasnye smbung tido lps Asar (hampeh!)

Tadi, dalam pukul 8pm, kwn aku bising2 kt tepi blok aku.

"Ko x dgr ke org tembak petang td?"-Nasibah

"Nda dgr pla sia"- Emie

Aku pon tergesa2 kluar bilik, and nmpk, sekor anjing tgh baring kt tepi blok aku dgn berlumuran darah.

Ya Allah, sedih gile. Sapa yg jahat sgt tembak anjing2 ni.

Xde plak aku dgr psl org kene rabies lately. Jadi kenapa korg tembak?

Kalo ye pon nk tembak, kasik la mati. Ini korg biar dorg jalan2 dgn nyawa2 ikan macam tu, korg xde otak ke??

Kadang2, aku xtau sapa yang ade akal, sape yg xde.

Mana nk komplen ni??

MPP sumpah mcm besa, hanya mengangguk kepala mcm org bodoh. Pegi mampus la korg!!

Mungkin aku patut report kt Najib. Dia kan baru naik PM, mesti konon2 prihatin.

p/s: Oh ya, aku benci perempuan mengade2. Kalo ade senapang, dah lame aku tembak jgk.

0 Maki Hamun!:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP