Kedut-kedut Di Mata Kamu

>> Thursday, March 04, 2010


Yelah, ini mata makcik yang dah lebam2 -_-"


Aku x nak nmpak mcm freak kalo ckp psl benda ni.

Tapi....

Baru2 ni aku nmpk beberapa kwn aku punya mata dah berkedut.

Oh no! Bukan ke dorang baru saja mid-20's?

*berlari ke loker dan sapu eye cream Clinique percuma dgn segera*

Ahhh, feeling much better *big grin*

p/s: Entry ini berbaur sungguh keperempuanan. Euwwww~ LOL

4 Maki Hamun!:

Sop March 5, 2010 at 11:44 PM  

lovely epicanthic folds <3

Unknown April 8, 2010 at 9:57 AM  

euuwwwww

Anonymous May 4, 2010 at 11:32 PM  

ooii, gmbar edit ke apa...bnyk je kedut aku tgk...lol!!!

Unknown June 6, 2016 at 10:50 PM  

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP