11.33am Di Hari Ahad, Tapi Aku Sedang Sibuk Study T____T

>> Sunday, November 08, 2009

OK, aku saja je buat tajuk bangang mcm tu, nak bg korg baca post aku ni.Hahaha

11.33am, 8th November 2009, dan aku sedang study pasal Induction of labour (buat mereka yg bkn dr medical field, benda ni adalah condition di mana ko nak paksa mak2 bersalin, eh bukan paksa sgt la, cume kita induce die untuk bersalin for medical reasons, yg kalo nak, aku boleh buat satu entry baru, kalo ade requestlah...hahahaha =P)

Eh, aku exam teori lah esok! Patutlah aku baca buku. Kalo x, haram ah T___T

Tiba2, aku rasa rindu lah nak bebel kt blog aku yg dah berhabuk.

Busylah. Aku x sangka final year akan buatkan hidup aku serabut dan makin lama, makin skema medik. Sikit2 cakap mesti nk kuar psl medik. Jadi aku xnak boringkan korg dgn benda2 yg pelik2, jadi baik aku jgn bebel kan?

Kawan aku si Jamil pon ckp, aku mcm dah lain, dah x fun mcm Mimi yang die kenal dlu? Kat Facebook, sikit2 komen aku mesti berbaur medik. Haha.

Well, this is wut u got after 4.5years of medical school, but hey, I'm still a fun person ok! (perasan gila babi aku ni), cuma aku dah teroccupied dgn benda yang insyaAllah mungkin akan jadi benda yg aku kena buat hari2 (pegi wad, cek2 org, prescribe ubat, bg nasihat, well, yes u noe the drills).

Anyway people, I'm proudly announcing that I lost 6-7kg within this 3.5months. Wooohoooo! (nnt nak buat entry psl benda ni lah)

And now, I need more money to change my clothes. =P

p/s: I'm in love with Megan Fox. Oh, she is tooooo HOT to be true! =)



5 Maki Hamun!:

Muhammad Warouq bin Qamar November 8, 2009 at 1:25 PM  

gle la ko ilang 7 kilo sebab stadi melampau ke? gile kentang kemujahadahan ko tehadap medik. mmg senior cntoh. oh.

ko jatuh cinta kat megan fox wtfoot!

Sop November 8, 2009 at 3:19 PM  

lebih kurang same dgn aku. aku dh jatuh cintan dgn robert pattinson. gaya die yg 'nk comolot, tanak comolot' tu sgt memanaskan diri aku.

oooh~ new moon, i'm coming.hu

bujang sudin November 8, 2009 at 8:43 PM  

i thot by gaining kg's only u'll have to spend more, jadi kurus pun sama gak. camtu baik maintain je. mcm aku. hahaha

maskedfacies November 10, 2009 at 12:33 PM  

Waruk: Megan Fox is hot! Enuff said.haha

Sop: Eh, ko ni menyeramkan aku tiba2.hahahah but still, Megan Fox is hot! =P

Bujang Sudin: org kurus kering diam!

syafiqa November 12, 2009 at 11:28 PM  

series eh ko ilang 7 kg selame ni?
tapi aku x heran..melihat kpd rutin joging ko pg ptg tu..memang tak pelik r.

sikit2 aku rase aku terikot ko la dalam saiko terhadap berat badan sendirik..huhuhu

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP