Brotben, Finally!

>> Monday, November 30, 2009

Mari buat2 muka x bersalah curi makan tomato (yang patutnye guna untuk masak tomyam)


Yeay!!!!

Setelah lama berada dalam zaman kuno dan gelap, aku finally ade modem broadband.

Digi punya...... (patutnye kaler kuning ni kan? Xpe la, bantai sajelah purple..hahaha)

Dan yang penting, ianya laju!!! (harap2 berkekalan la smpi bila2 pon ok!)

X kesah la kena bayar sikit tiap2 bulan, suruh jela pakcik JPA bayarkan...hahahaha (duit rakyat tu wei...)

Boleh online dr katil dengan berbagai2 gaya yang rasanya tidak perlu dimentionkan di sini (kang ade hidung berdarah.) =P

P/s: Jangan lupa exam final dah dekat. T___T

10 Maki Hamun!:

bujang sudin November 30, 2009 at 7:09 PM  

patut suruh nija lukis komik gaya2 bebas tu biar kasi epistaxis satu mlesia. woho!

maskedfacies November 30, 2009 at 7:11 PM  

bahaya. tp sure laku. nak jadi pelanggan pertama? hahahahaha

bujang sudin November 30, 2009 at 7:12 PM  

ok set!

*sambil click butang register and subscribe here*

maskedfacies November 30, 2009 at 7:15 PM  

eh cop.

byr doposen dlu. duit muka.

jgn lupa baca Term n Regulation. akan di-emel ke akaun encik sekejap lg.

terima kasih....

Sop December 1, 2009 at 12:24 AM  

woah. mahu langgan juga.

maskedfacies December 1, 2009 at 1:34 AM  

langgan apa Sop?

brotben?

or komik bikin epistaxis itu?

hahahahaha =P

Muhammad Warouq bin Qamar December 1, 2009 at 5:34 PM  

epistaxis. lol. mcm dlm komik jepon. kalo japgi aku nampak ayep berkeliaran sambil pakai nasal packing so aku tau la dia dah subscribe btol2 komik yg member ko lukis tu. kah2

maskedfacies December 1, 2009 at 5:41 PM  

waruk, ko nak jgk kan? kan? kan?

xpe, jgn lupa daftar ok. bleh ko join ayep epistaxis sama nnt.

jgn risau, aku x gtau tunang ko.hahahaha =P

Muhammad Warouq bin Qamar December 1, 2009 at 10:39 PM  

kah2. ko jangan weh. kalo ko bgtau tunang aku yg aku subscribe komik ko ni nanti aku lak tepakse belegar2 pakai nasal packing. traumatic epstaxis la tapi. agagagaga.

Echad December 3, 2009 at 5:52 PM  

still laju ker? braper ko bayar bulan2? ko amik pakej aper? (aku rase sepi dengan ketiadaaan internet..)

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP