The Wedding Pictures Blogssss

>> Friday, December 04, 2009

Aku xtau la ini berkaitan dengan musim cuti sekolah ke, umur makin tua ke apa, tp apsal kawan2 aku (aku x termasuk ok =P) sume gila dgn blog2 photographer kenduri kahwin lately(setahun kebelakangan ni kot).

Adakah masing2 sudah x sabar untuk berkahwin?

Sebab sudah nak grad x lama lg? (InsyaAllah...)

Or sebab masing2 dah tua kerepot, dok tgk je org kawen dan dapat anak?

Ataupon cari pose2 menarik utk majlis sendiri nanti?

Or sekadar hobi mengisi masa lapang?

Tanyalah mereka dan mungkin aku akan dapat jawapannya....

p/s: Disebabkan wireless uni aku off sbb budak2 lain cuti, jadi laptop n broadband aku selalu la jadi mangsa utk tgk blog2 terbabit. Oh malangnya aku pon dah terlibat sekali nampknya! Mungkin lecturer2 akan kecewa bila dapat tau student2 depa lg berminat tgk gmbr org kawen dr baca buku or praktis clinical skills. Hahahahaha

p/s 2: Yang lagi teruk kalo pg tgk gmbr2 tu, pastu kutuk org gila babi kot. Ah best gila. LOL

2 Maki Hamun!:

'Aqilah Suhaimi December 4, 2009 at 9:50 PM  

bnda cntik..perempuan mesti suka..
termasuk la ak..haha
I just love to attend wedding ceremony!

bujang sudin December 5, 2009 at 3:07 AM  

tak baik dowh kutuk barang2 hantaran orang. nasib barang2 hantaran masa zaman ko nanti belum tau dowh. hahaha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP