Mari Langgan Video Panasku

>> Thursday, December 03, 2009


SMS 1: Jikalau anda boleh tahan, nikmati koleksi, Video Peribadiku yang hebat, sila balas YA. Warning! Hanya untuk umur 18 ke atas!

Sender: 01X-XXXXXXX

SMS 2: Langgan video-video terhebat milik Sasha PERCUMA! Langgan setiap bulan sekarang!

Sender: 01X-XXXXXXX

Pernah dapat sms-sms yang mcm ni?

Aku rasa dlm sebulan, ada la 3-4 kali kot aku dapat sms yang mcm ni.

Annoying gila babi ok!

Memang la diorang cari pelanggan dengan tekan number phone orang randomly, tapi bila dah tiap2 bulan pon dok dapat sms yg mcm tu, aku rasa mcm dorg dah save number kita2 ni, n bila ade video baru je, dorg guna "Send to many" punya applications je. Senang crita. Bijak gila kan? Kan? Hahahahaha.

Kadang2, aku seriously rasa mcm nak reply je sms tu mcm ni.....

"Bodoh! Ko dah xde kerja ke dok sms aku msg2 mcm ni?".

Tapi, x pernah la plak aku reply, mungkin sbb time aku dpt sms tu, tgh buat kerja yg lagi penting kot...


Tadi rumate aku si Pika ckp die dpt 2 msg yg mcm tu hari ni.

And yang aku x sangka gila ialah die reply msg tu dengan "Bodoh!" sebab time tu die tgh tensen2 clerk kes. Malangnye, x reply la plak org video panas tu. Cuak la tu.Hahahaha

p/s: Eh korg rasa kan, ramai ke ah yang langgan video2 dorg tu? LOL

4 Maki Hamun!:

Jamil December 4, 2009 at 2:46 AM  

kalau video panas tu setakat video orang tengah berpeluh sebab aircond rosak, baik takyah...

bujang sudin December 4, 2009 at 3:44 AM  

macam mana pulak charge rate apply untuk international customer?
aku rs kalau ko tolong promote mungkin sedikit percentage bayaran akan dimasukkan ke dlm akaun ko
eh. ape number die lg skali?

abg ensem December 4, 2009 at 10:29 AM  

kalau cik amy yg antar sms tu..mesti aku langgan..

Sop December 4, 2009 at 8:06 PM  

mgkn budak sekolah yg baru nk blaja anatomi je akan langgan.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP