Kisah Anak Patah Di Hari Raya

>> Thursday, September 24, 2009

Hari Raya Ke-Dua

Aku sedang sapu sampah dalam bilik mak aku. Mak sedang baring2 atas katil sambil tgk tv.

Tiba- tiba mak aku bergolek2 ke kiri dan kanan dengan peliknya.

Aku pon tanya la : Nape mak?

Mak pon jawab: Rasa nak beranak la...

Aku: (dlm hati) Eh, bila plak mak aku mengandung ni?

Mak mungkin perasan muka aku jadi pelik bila die cakap die nak beranak. Jadi mak pon menerangkan situasi sebenar.

Mak: Ni, mak nak beranak anak patah, byk sgt makan raya semalam.

Cet, nak berak rupanya.

Korang tau x apsal nama die anak patah?

Sebabnye, kalo byk sgt makan, dan lama gila x membuang, nnt taik yang diberakkan tu panjang gila babi, sampai patah siap. Hahahaha.

Tapi kalo nak anak yg dilahirkan comel2 sume, makanlah julap 4 bijik, mcm yang aku buat 4 hari lepas. Sume mende kene bersihkan dah. LOL

P/s: rindu sial kt kt rendang ayam. T_______T

3 Maki Hamun!:

Amermeftah September 24, 2009 at 9:15 PM  

Selain gigi dan kuku, bahagian badan yg mana lagi yg tajam?

neo September 25, 2009 at 8:54 PM  

Amer, ak ada jwpn. tapi sensitip nk jawab kat sini.

Amermeftah September 26, 2009 at 3:41 AM  

ceh, mcm tak biasa ...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP