Pregnancy: Physiology vs Pathology?

>> Wednesday, September 23, 2009

Posting pertama Final Year sudah tamat.

Begitu juga dengan Ramadhan.

Dan Raya, walaupon aku hanya sempat sambut 2 hari pertama je kt rumah sbb raya ke-3 dah kene balik KK.

Sekarang sudah masuk posting OnG. Bagi mereka yang xtau tu apa, tu posting perbidanan dan sakit puan.

Aku nak mengaku ah, walopon aku ni nama je kt dlm ic perempuan, and appearance ada la skit2 mcm perempuan, tho ade misai skit2, and kadang2 org konfius aku ni laki ke ppn, tp aku tetap x suka OnG.

Rimas siot mengadap benda pelik2, x masuk lagi darah, taik dan amniotic fluid yang rasanya mcm telur rebus? Haha

Dan x thn jugak tgk perempuan2 yang sakit nak beranak. Rasa ngilu seniri. Hahahahahahaha

Jadi kepada mereka yang masih mempunyai ibu/mak, bini adik beradik perempuan, hargailah mereka, sebab susah sial aku tgk org beranak.

Tu x masuk lg kena marah dengan staff nurse lagi kalo x reti teran/push.

Mesti ayat ni kuar kan slalu:

" Masa buat anak x reti sakit, time nk beranak dok meraung2 sakit".

Tolonglah wei! Apa kes ckp cmtu. Xde ethic sial.

Ok, aku dah kene masuk lecture. Disease in pregnancy. Damn!

p/s: And i thought the pregnancy itself is a disease? LOL

4 Maki Hamun!:

Sop September 23, 2009 at 7:50 PM  

aku plg xthn bau placenta. dia ada certain smell..

bujang sudin September 23, 2009 at 9:30 PM  

sop. ko tutup mata, kunyah telur rebus sekali ngap (sila jgn buang bahagian telur kuning). perasaan bau itu sgt familiar sekali.lol

neo September 25, 2009 at 2:36 AM  

Masa buat anak x sakit? Mm...



OnG dalam frasa yg betul maksdnya apa? Aku cuma tau Oil n Gas industry ja.


Tlg tambahkan ilmu aku sket dengan menjolok buah diluar pagar.

Muhammad Warouq bin Qamar September 25, 2009 at 5:58 AM  

aku rs pregnancy tu sejenis parasitic disease la. vector borne disease mungkin. vector dia adelah lelaki. hoho. period of infectivity: life long. kene buat infection control dgn eradication of man la kot. kat kedai kene jual man-repellent. sapu kat seluruh badan.

ok. aku sedar aku sedang merapik tak tentu arah di jam 5.57 pagi. tido dlu.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP