Tak Pandai Tapi Nak Jugak Buat

>> Saturday, September 05, 2009


Gaya yang bukan main lagi.
Terangkat kaki lagi tu.
Haha


Dua benda yang aku tau aku x pandai, tapi aku tetap buat:

1. Pergi exam: sbb dah namanya exam, kalo x pergi fail lah pulak. Kalo fail, apa nak buat? Jadi x kisah la ilmu cukup di dada atau x, aku akan tetap pergi exam (iaitu Medicine, 7,8,9 September ni T__T).

2. Main boling. Paling memalukan pon, masuk longkang je kan? Aku xde la plak ade history jatuh kt lane ke apa. Untung2 hayun, dpt strike. Xpon, spare kan?

p/s: Susah siot main tgn kiri, aphal bola sume melencong ah?

6 Maki Hamun!:

uncle apis September 5, 2009 at 2:54 PM  

kat mana ni.. cam familiar plak

maskedfacies September 5, 2009 at 3:15 PM  

ko biar btol. ni kat KK dowh.

jiwa.lalat September 5, 2009 at 8:22 PM  

sekurang2nya anda membuat org lain terasa hebat dgn keparitan boling anda

bujang sudin September 5, 2009 at 9:15 PM  

ok. bola melencong, salahkan tangan kiri. hahahah

Unknown September 5, 2009 at 11:57 PM  

aku rase lane tu yang senget...erm, kompem lane tu yg senget...bukan salah ko..wahahaha

Amermeftah September 6, 2009 at 9:50 PM  

Sampai terangkat kaki hah, orang kat ujung-ujung tu silang kaki bukan angkat, kau sepak ke apa bola tu?

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP