Bak Kut Teh: Jom!

>> Saturday, August 08, 2009


Aku baru balik dari ward dengan Pika.

Kemudian
kami terserempak dengan Ah Pek, LMC , dan QSM ( nak pergi makan.

Aku pon tegur la diorang.


" Pergi makan ke? Bak Kut Teh?".

Diorang pon jawab.. " A ah. Nak ikut?".


Aku pon reply balik.. " Xpelah, aku puasa babi sekarang".


T__T


Situasi begini akan terjadi bila ko selalu sgt melawak pasal makan babi.

Siap boleh tau lg, babi paling sedap masak apa.


Klu: Bak Kut Teh ialah babi masak rempah ok.

Juga sesuai dimasak sup atau masak kicap. Haha


T__T


Seorang rakan bernama J siap pernah ckp mcm ni kt aku lagi:
"Aku akan make sure aku bg ko makan babi jugak suatu hari nnt. Mungkin masukkan cebisan dagingnye secara rahsia".

Oohhhhh...

T__T

p/s: Jom senam!

5 Maki Hamun!:

neo August 8, 2009 at 7:18 PM  

Menarik.

Pepatah Melayu, rezeki jangan ditolak.

Kamu patut berjiwa 1Malaysia.

ihsan incalescence August 8, 2009 at 11:53 PM  

wah besh nye..
daging babi tu..

babi tol la bg owg islam mkn babi..

babi kn kn babi kn..
ooppsss~
da trsalah ayt la plk =P

Amermeftah August 9, 2009 at 7:17 PM  

sekali sekala aku teringin pulak tgk adik ipar phua chu kang makan bakua masa dia langgar pantang vegetarian dia

maskedfacies August 9, 2009 at 7:25 PM  

neo: aku xnak masuk cmpur apa2 isu kerajaan. aku pihak berkecuali. lol

criestz: r u ok dear?

Akmal:jom shrooms jom! bujang sudin ade stok.

neo August 11, 2009 at 10:20 AM  

1 Malaysia ialah tema hari kebangsaan ke 52 ye.

Aku pun malas promote kalau benda tu berkaitan dengan agenda parti politik yang sempit.






p/s: Dulu ada tema 1****el

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP