Remaja Kucing

>> Saturday, August 08, 2009

Kami sedang makan KFC. Dengan kami, aku maksudkan aku, Nija dan Pika.

Nija: Korang tau x, tadi aku nampak ade anjing gigit kucing kt leher.

Aku: Oh, yeke? Kt mana?

Nija: Kat tangga.

Aku: Besar ke kucing tu?

Nija: Hurm ade lah agak2 mcm remaja kucing.

Remaja kucing!

Wtf. Kami gelak kuat gila kt KFC tu. Sume orang tgk. Aku dah la siap makan dengan 10 jari (aku tau sunnah guna 3 je T__T), pastu bersila atas kerusi, pastu pakai spek huduh gila, kemudian gelak berdua dengan Nija kuat gila mcm nak histeria. T__T

Pika terus makan sambil gelak tersipu2 malu. Kemudian die cakap sikit.

"Oh, anjing tu. Aku nampak die turun berseorangan td kt tangga blok kita..".

Berseorangan!

Gelak lagi. Sampai menangis. Sampai x lalu makan dah lepas tu.

p/s: Ade lagi seketul ayam.Sapa nak?

4 Maki Hamun!:

Amermeftah August 8, 2009 at 1:56 AM  

aku tanak ayam, aku nak cheesy wedges~! aku nak mash potato ngan kuah black pepper~!

Sop August 8, 2009 at 2:31 AM  

korg ni memang dh putus asa mencari pasangan hidup?

bujang sudin August 8, 2009 at 2:46 AM  

mcm keluarga bahagia. *ehem*
atau keluarga yg dah jadi gila?(sebab banyak sgt kelas)

maskedfacies August 9, 2009 at 7:19 PM  

Akmal: cheesy wedges mmg sedap gila!~~~ tp kekadang masin sgt la.

Sop: awatnye?

Bujang sudin: aku amek option ke-3. Kanak2 kelaparan!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP