High~

>> Saturday, August 08, 2009

Aku sedang high.

Mungkin sbb dah 2 minggu kelas straight tanpa weekends, jadi buat pertama kali ade weekends, aku punya endorphin level skyrocketing.

Jadi aku mengambil saat ini utk kacau semua orang.

Jadi kalo aku tegur2 korang kt YM, komen kt FB dan blog, silalah abaikan kegilaan aku yang sementara ni.

Esok2 start balik kelas dgn kerja yang berlambak tu, aku akan masuk balik state depression and bipolar.

Oh, rasa mcm nak beli ubat anti-psychotic je kt internet.

Tapi buat masa ini, kita enjoy kegilaan dan ke-high-an ini~

3 Maki Hamun!:

neo August 8, 2009 at 11:37 AM  

Sesungguhnya ko masih berlaku jujur dalam kegilaan ko.


Aku pun setuju ngn kejujuran ko. Haha..

Gila-gila remaja dan gila-gila pengantin. Macam ada kaitan lak tajuk muvi ni :P

ihsan incalescence August 8, 2009 at 4:20 PM  

wah besh nye cls tnpa weekend !!!

jeles jeles jeles..

jeles ke kalian??? =P

maskedfacies August 9, 2009 at 7:23 PM  

Neo: TQ

Criestz: xpe. aku dah biasa. ko kata apa pon aku ok saja. haha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP