H1N1: Amoi Cun Yang Terpinggir

>> Thursday, August 13, 2009

*Penulis sedang lentok mendengarkan lagu2 berentak rancak di Mp3*

Disebabkan sekarang zaman H1N1, dan kami pulak kerjanya kene pergi ward (yeah, bajet praktis physical examination,tp sebenarnya pergi usya HO yang hensem, tp malangnya x pernah wujud pon kt HQE ni), ramai plak la dok kene ILS (influenza like symptoms).

Demam... (puu~ puu~puu~)--> ini bunyi yang aku reka khas utk mereka yg sedang demam.

Batuk.... (koh koh koh koh)-->

Selsema... (srrrot...srrrot)--> bunyi sedut balik hingus. Haha

Salah seorang yang kena ILS tu, adalah seorang amoi grup aku yang cun melecun tp jugak seorang yang aku x dpt indentify sexual orientationnya kerana die slalu buat flying kiss kat aku, dan panggil aku "Sayang". (xpe, sbb cun, aku layan je dowh).

Jadi disebabkan rakan2 grup yang lain juga bangang, dorang ckp, dorang xnak la kene ILS mcm si amoi cun ni.

Jadi mereka pon cuba memutuskan sebarang contact dengan amoi cun.

Mari kita tgk apa yg mereka buat utk prevent contact dgn amoi cun:

1) Paksa si amoi cun pakai mask sentiasa

2) Mereka turut memakai mask muka

3) Duduk dalam jarak yang agak selamat dengan amoi cun

4) Ini mungkin langkah yang paling extreme. Delete number amoi cun dr phonebook. Jadi mmg xde contact lagsung. Bijak kan? Kan?

P/s: kenapa aku dpt kwn2 yang bangang? Kenapa? Kenapa?

5 Maki Hamun!:

Echad August 13, 2009 at 6:38 PM  

Layan ILS kekadang ok jer. (ak cam ILS jer. tapi tak der la ngan sume orang. Sajer jer nak kacau. Silap orang kang len lak jadik)

Jamil August 13, 2009 at 7:59 PM  

sila introduce kan amoi cun kepada aku. aku tak kesah dapat ILS dari amoi cun ~

maskedfacies August 13, 2009 at 8:04 PM  

Echad: x suka la ILS. sakit kepala oooo

Jamil: sorry jamil. aku x suka kongsi "barang" aku. wahahaha

Amermeftah August 13, 2009 at 11:39 PM  

ada org tua kampung aku,
sorang bersin bunyi "hek puh!"
sorang bersin bunyi " hee ho!"

org yg kawan dgn tokei minyak wangi akan berbau wangi, org yg kawan dgn tukang besi akan berbau hangit

adakah org yg ada kawan yg bangang akan jadi bangang atau kawan-kawan dia bangang sebab dia bangang?

ooops

Echad August 15, 2009 at 11:51 PM  

Tapi kalau ko tak suke, ILS nie lagi suke. Baik ko wat2 suke. Atau ko terus terang tak suke (ngan nada serius). Haha. (Nasihat dari seorang ILS)

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP