Gadis Jambu Batu Pink

>> Sunday, August 09, 2009

Korang tau x jambu batu yg isi die warna merah tu? Yang bau die wangi, isi die lembut, dan kalau makan, mcm addicted sbb bijik die lembut gila. (x lama lagi aku mmg nk kene appendicitis dah ni).

Tadi aku pesan kt kawan aku mintak belikan 2 kilo jambu tu sebab die pergi tamu pagi tadi. Aku x sangka la 2kg tu sampai berbelas2 biji.

Jadi aku pon start msg kawan2 aras aku suruh datang amek sbb aku takut jambu2 tu buruk (aku bajet aku mkn sikit ah. Pergi mampus! Haha)

Nija adalah salah seorang yang makan jambu tu. Tadi die datang bilik dan start cerita tentang die dan jambu batu tu.

Ceritanya begini, lepas dapat jambu tu, die pon makan la benda tu. Kemudian, bila die gigit, die usya jambu tu, warna pink. Sebelum tu lupa nak bgtau, die tatau yang jambu tu warna pink isi die. Sebab rumate die yg dtg amek jambu tu kt bilik aku.

Jadi die pon mati-mati ingat gusi dia yang berdarah. Terus pergi cek gusi dekat cermin. Cek punya cek, x jugak jumpa, kt mana yang berdarah.

X jumpa kt gusi, die pon cek anak tekak, dan segala benda yang ada dalam mulut. Xde pon berdarah!

Kemudian rumate die, si Marne Itik pon pelik aphal si Nija dok tengok kt cermin lama2.

" Awak buat apa tu Nija?".

Nija pon menjawab:

"Kenapa jambu ni jadi merah. ?"... dengan muka kesian sebab x jumpa pon punca pendarahan di mulut yang menyebabkan warna jambu berubah.

Marne pon menjawab dengan baiknya (kalau aku dah baling bantal kot):

"Nija, jambu tu mmg kaler mcm tu....".

Nija pon termalu sebab mati2 die igt gusi die yg berdarah. Puas la jilat "darah" kt jambu tu bajet nak ilangkan darah tu.

Oh gila!


1 Maki Hamun!:

jack johnson August 18, 2009 at 3:40 AM  

sumpah lawak giler smpy tgelak sorg2 tgh2 mlm.

o ye, sy kwn sapik dan echad.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP