The Ugly Duckling

>> Thursday, August 13, 2009


Aku x tahu la kenapa, tapi lately, aku cpt gila high tgh orang2 huduh....

Adakah ini petanda aku patut makan anti-psychotic?

Atau aku delusional? (masa baru2 high ni aku x tau lg aku delusional...)

Sampailah 2 hari lepas, aku tgh duduk dalam pantry selepas kepenatan mengejar signatures utk logbook, dan aku ternampak kad pas hospital yang selama ni aku pakai.

Mak aih, mcm bulldog!

Adakah ini aku 2 tahun lepas?

Kenapa begitu?

Patutkah aku high dengan diri sendiri sekarang?


Sengaja tidak rotate gambar yg huduh ini.
Kasi trivia sikit.
Haha



Dan ini adalah wajah stress seekor alien selepas kepenatan balik dari kelas
dan menanti rakan2nya keluar dari kedai bubble tea...

p/s: I am an ugly duckling...

6 Maki Hamun!:

aw3rz August 13, 2009 at 10:41 PM  

Gemok gile ko 2 tahun lepas. Hahahaha!

Amermeftah August 13, 2009 at 11:42 PM  
This comment has been removed by the author.
Amermeftah August 14, 2009 at 12:25 AM  

astaga, muka kau kena sengat tebuan ke?

tp camana kau reduce bengkak tu? siyes, ajar sket camana,

kalo ko ckp ko huduh nanti ko huduh betul,

The Warrior of Light is the master of his thought, When we want something, the whole Universe conspires in our favor ...

'Aqilah Suhaimi August 14, 2009 at 1:24 AM  

ya Allah...
lagi gemuk dri ak muka kau ini..
dia penyekkan muka ko ka apa..

maskedfacies August 14, 2009 at 1:26 AM  

aw3rz: yes, i am very aware of that. LOL

Akmal:aku kan si kembang. skrg dah kasik bocor air lebih2 di muka tu. hehe

kilah: hehehehe. mungkin aku yg gemuk. sapa suruh x sedar diri time tu.

bujang sudin August 14, 2009 at 7:33 PM  

kalau org tak kenal ko, mungkin hanya melalui muka org akan ingat ko ada obesity dan ada masalah kencing yang kerap sebab lemak-lemak yang terkumpul sebegitu sentiasa menekan-nekan pundi.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP