Thriller/ Horror vs Romance

>> Tuesday, August 18, 2009


Situasi Satu

Seorang rakan datang ke bilik dan tanya aku, ade movies x. So I was gladly offering her my external hard drive yang mmg mcm penuh dgn movies saja (hahaha. wtf).

Later, she started browsing my collections, and then she said something like this to me:

Wei, ko ni saiko ke apa? Sume movie yang ko ada, kalo x kerat orang, mesti bakar orang la, makan usus baby la, potong orang jadi dua hidup2 la.

Aku: Hanya mampu gelak. Seriesly, aku mmg suka tgk movies genre seram dan ganas. Rasa seronok? WtF.

Aku sebenarnye mmg dah lama orang kenal dgn minah yg suka promote kt orang movie yg saiko dan thriller gila, yang bila org tgk sume tutup mata, tiba2 aku jd high tgh bila nmpk orang ptong2 orang. =P

Jadi sejak aritu tu, orang ckp aku saiko. LOL

Situasi Dua

Aku sedang duduk di dalam pantry perempuan dan sedang menyiapkan slide presentations sorang2 dengan senyapnya (cehehehehe).

Tiba2, ade dua orang kawan tgh bersembang tentang cerita The Proposal.

A: Wei J, ko dah tgk ke cerita tu? Orang ckp best, tp aku rasa biasa saja.

J: Belum la. Xde masa.

Tiba-tiba x pasal2 aku menyampuk:

Eh, cerita tu. Sweet gila... (sila bygkan muka perempuan bermisai ckp mcm ni. LOL)

Dan dengan tidak semena2, kecoh la plak kawan2 yang lain, cakap aku jiwang sbb suka tgk cerita romance.

Eh2. Tak WTF ke korang rasa?

Aku tgk cerita thriller/horror korang ckp aku saiko, aku ckp cerita romantik sweet, korang ckp aku jiwang. Jadi apa yang aku boleh tgk dan korang xkan cakap apa2?

National Geographic?

Animal Planet?

Akademi Fantasia? (hahahaha, seriously, tlg la hentikan program ni)

Woho!

Bila aku tanya mcm tu balik, xde sapa pon dpt jawab. Diorang cuma mampu ckp, aku ni extreme.

WTF. Haha. Sekian.

p/s: Masih belum mencuba sukan extreme. Korang bajet aku buat x?


6 Maki Hamun!:

bujang sudin August 18, 2009 at 12:01 PM  

aku cadangkan ko tengok kisah benar di TV3 setiap pukul 1 tengahari dan kemudian beri respon yang jujur
apa la agaknya feedback orang kahkah

'Aqilah Suhaimi August 18, 2009 at 12:35 PM  

kisah benar?
weh,itu citer lama..
makcik2 ja tgk..


the proposal..sakit perut ak tgk..dia lebih kpd kelakar dan kureng..

sweet..citer apa erk?10 things i hate about u..hah..itu sweet..
ak tgk..mnyak kali??haha

sepi August 18, 2009 at 3:28 PM  

kamu tengok saja Tom Tom Bak.

=)

Amermeftah August 19, 2009 at 12:39 AM  

transitional drpd tgk citer saiko kpd tgk citer romance?! *winkwink*

neo August 19, 2009 at 12:56 AM  

Ko banyak mencarut

maskedfacies August 19, 2009 at 11:49 AM  

Bujang Sudin: kalo balik kelas pon hari2 pon bila malam sudah berlabuh (ewah bahasa aku), kisah benar apanya? kisah benar seorang medical student yg hampeh ade la.hahaha

Kilah: The Notebook!!!!!!!!!

Sepi: asrama xde Astro... =(

Amermeftah: *ehem*

Neo: Yes, I am very aware of that. Haha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP