Bila Rasa Lapar

>> Friday, July 31, 2009

Satu pagi yg agak panas di dalam lecture hall:

Nija: Rasa nak makan KFC la...

Aku: Baru lepas berak dua kali td. Rasa kenyang (bercakap sesuka hati tanpa sedar).

Nija: Ko makan taik ko seniri ke?

Aku: (terdiam sbb baru sedar apa benda la yang aku cakap tu...)

p/s: Penulis sedang mengalami high grade fever, coughing with no sputum production, and body ache. Oh no! Sedang berusaha batuk di public places untuk menyebarkan virus kepada rakan2 yang lain.

9 Maki Hamun!:

neo July 31, 2009 at 10:27 AM  

Orang x sihat memang merapu kuat sket.

May u recover soon.

aw3rz July 31, 2009 at 11:27 AM  

Tahniah. Anda adalah sebahagian daripada statistik.

Amermeftah July 31, 2009 at 3:24 PM  

kau kena virus B4B1 ke? (kenapa aku pakai modal effy ni?)

Amermeftah July 31, 2009 at 3:35 PM  

senior aku rasa nak terberak, tapi dia nak makan dulu, aku ckp berak dulu nanti menyesal, tapi dia makan jugak, akhirnya dia menyesal sebab rasa lapar balik lepas berak ...

syafiqa salim July 31, 2009 at 6:16 PM  

merapu la ko..
kpd virus yg sedang menyerang ko sekarang..sila jgn menjadi H1N1.

habesla kalo ums tutop sekarang. nanti cuti berganjak. nanti cuti raye takde.OH, tak boleh..tak boleh..

neo July 31, 2009 at 7:01 PM  

UTP dah tutup.

Sigh~

bujang sudin July 31, 2009 at 8:12 PM  

subjek fevret ko?

hahahaha

ihsan incalescence August 1, 2009 at 1:45 AM  

patot la uitm kena tutup..

batok di merata2 mnjadi trend skg ea..
ish3. .btok la lg pat la..

uitm da nk open blk da nie huhu =P

maskedfacies August 8, 2009 at 12:51 AM  

ok, skolah aku x jadi tutup. jadi aku sedikit happy. terima kasih kerana mengomen di sini. =P

p/s: sorry, aku x dpt reply satu2. aku tgh anhedonia.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP