Review Punggung

>> Tuesday, July 28, 2009


Amaran: Entry ini mungkin mempunyai term-term yang sedikit offensive.

Kalau nak baca jugak, jgn cakap aku x warning ok.

Aku sekarang berada di Final Year (hopefully) dan sedang buat Medical Senior Posting (MSP). Entah kenapa, aku pon x tahu sebabnye, masa timetables dan namelist keluar masa cuti, nama aku kena pilih jadi ketua kumpulan masa posting skarang ni.

Yes, ketua! Siot! Aku pon x tahu la lecturer mana yang pilih, apa kriteria dorang guna, tapi yang pasti, nama aku naik la. Ok, cerita pasal pemilihan ketua berhenti di sini.

Disebabkan aku sudah masuk posting ni selama 1 minggu, aku pon terpaksa la menjalankan kerja kuli seperti telefon lecturer, susun jadual, tetapkan list bedside, sapa yang present ini, present itu, dan sebagainya.

Semalam(Ahad), aku pon sms la ahli grup aku pasal jadual hari Isnin, cakap ade bedside teaching pukul 11 pagi.

Kemudian, salah seorang ahli grup(seorang lelaki berasal dari negeri tuuutttt) aku reply macam ni: "Aku x dapat pergi la..."

Aku pon reply: "Apsal?".

Teka apa die jawab?

1. Malas? Bukan...

2. Saja-saja x nak pergi? Bukan jugak...

3. Dia x study banyak lagi, jadi xnak pergi bedside? Bukan jugak...

Ini adalah sms yang aku terima:

" Aku ada review punggung kat klinik surgery. Nak ikut tgk? Haha".

Aku: (gelak selama 10 minit dengan kuatnya). WTF?

p/s: Oh, kawan aku tu ada buasir. Sebab tu kene pergi klinik. Cuma aku x tahan die sms aku frank sgt psl review punggung tu. Siap ajak nk tgk lg tu.Cis.



2 Maki Hamun!:

ihsan incalescence July 28, 2009 at 12:18 PM  

ketua ngn pongong... ok la matching kn kn..=P

Amermeftah July 28, 2009 at 6:11 PM  

agaknya byk makan terung kot ...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP