Meet My Baby!

>> Thursday, July 02, 2009

Hye, meet my first 'baby'!

Kalo korang nampak baju ni mcm senget sikit, aku dah amek keputusan untuk bagi jawapan mcm ni: Salahkan hanger. Hanger tu yang senget!

Setelah 6 jam mendaftarkan diri dan mula belajar menjahit, aku nk tunjuk kt korang la hasilnye.

Tada!

Aku blajar from zero, dah ini hasilnya selepas 6jam. Jadi aku rasa siapa yang lebih banyak hormon perempuan dari aku, mesti korg boleh buat dlm 4 jam je (based on Nija punya study hormon yang kata aku terdiri daripada 95% androgen dan 5% estrogen)

6 jam adalah termasuk blajar amek ukuran, potong kertas ukur, potong kain, jahit tepi, blaja jahit leher, guna mesin, jahit mata lalat dan holder butang, dan cantum kain2 ni.

Esok baru bak blajar buat kainnya pulak.

Yeay!

p/s: Type for this entry: "Not-so-me".

p/s: Siapa kata aku x update? Haha. Siot!


13 Maki Hamun!:

neo July 2, 2009 at 3:32 PM  

Ahh..ada update lak.

Lps ni ko buka mimiboutiqe.blogspot.com/

Sume pasal baju, fabrik, berat mesin jahit, tebal benang, ko blog kat sana.

fakhriah al-yaya July 2, 2009 at 4:05 PM  

walawey!! respect r aku kt ang!!hahahahahahaha

bujang sudin July 2, 2009 at 5:39 PM  

oleh2. tahniah dah ada baby. hoho
bila nak buat kolar baju kurung neh? hahaha

syafiqa salim July 2, 2009 at 9:07 PM  

cepatnya dapat baby! baru belaja 6 jam..

ko bole bt bisnes jahit baju kalo cmni. aku cdgkan ko bukak kelas jahit baju lak kat budak2 aras kite..

aw3rz July 2, 2009 at 9:55 PM  

Secara jujurnya, B.U.R.U.K.




Reti besarkan pinggan seluar tak? Dua inci?

Sheehan July 2, 2009 at 11:49 PM  

err..orang bleh pkai ka baju tu??haha

Echad July 3, 2009 at 12:09 AM  

Master piece? hehe

neo July 4, 2009 at 12:56 AM  

More to master piss (off).




Bila nak start sponsor pakaian artis?

'Aqilah Suhaimi July 4, 2009 at 5:48 AM  

tahniah kerana bertahan..
ak buat smpi baju ja..kain tk blaja..
ak jenis tk bsabar nk mnjahit
itupn mak ak lg offer nk ajar buat cross stitch..hahaha

Sop July 4, 2009 at 6:42 AM  

pose la dgn pakai baju tu. br org bleh truly appreciate.

aw3rz July 4, 2009 at 3:45 PM  

Sop-she shall pose in the dress. for you.

*cough*

jiwa.lalat July 4, 2009 at 4:33 PM  

jahitan mata lalat?

maskedfacies July 7, 2009 at 12:58 PM  

Neo: ai, bunyi x suka nmpk ngn entry aku yg ni?

Yaya: TQ~

Ayep: Baju kurung ada kolar ke? taShu~

Pika: Haha. aku belajar pon merangkak. nk ajar org konon...

Awerz: mggu depan baru nk blajar jahit seluar. apsal, perut makin membusung?

Sheehan: Hang nk try pakai? Haha

Echad: Sort of la...

Neo: Skali lg, nada perli?

Kilah: Bayar mahal weh. kesian lak mak aku kalo aku berenti stgh jalan...

Sop: Nnt aku amek gambar pakai baju tu...

Awerz: apakah?

Jiwa lalat: jahitan mata lalat org buat kt leher....ko reti buat? haha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP