Lemon Cheese Cake

>> Wednesday, July 08, 2009

Lemon Cheese Cake baru lepas dibakar \(*_*)/

Lemon Cheese Cake yang sama.

Korang mesti terfikir, aphal minah ni tiba2 banyak hormon perempuan pulak sekarang. Kejap pergi blajar jahit baju la, ni sekarang, keluar pulak hobi (hobi ke kalo baru bakar sebijik? Haha) buat kek pulak. Haha.

Ini namanya syndrome cuti x tahu nak buat apa. Daripada aku tidur dengan makan je, baiklah aku buat benda2 berfaedah.


Resipi ni dapat dari Ayep (tapi resipi asal bukan lemon pon, aku je pandai2 edit seniri). Korang nak buat, mintak resipi kt dia. Konfem sedap. (Dalam erti kata lain, aku nk ckp kek aku ni sedap.Ngehehehe)

Make sure barang yang diperlukan ada, kalo x jadi, korang salahkan tuan punya resipi. Tapi rasanya kalau aku yang ade estrogen 5% pon boleh buat kek ni, aku rasa yang 100% estrogen mesti boleh bukak kedai kek terus kot. LOL

p/s: Sapa2 nak kek ni? Ada lg sikit dlm fridge.... =P

5 Maki Hamun!:

~~Marne Abdullah~~ July 8, 2009 at 1:39 PM  

aah...tiba2 m'punyai ciri2 p'puan melayu...huhu...
nk ckit!!!!

Amermeftah July 8, 2009 at 4:30 PM  

Belajar menjahit ... pastu belajar buat kek ... dah tak lama dah tu ....

Ni bukan sindrom cuti tatau nak buat apa, ni sindrom musim cuti ramai org menikah so aku pun teringin jugak jadi kena buat persediaan dulu ...

syafiqa salim July 8, 2009 at 4:48 PM  

betul ke kau sebenarnya sedang buat persediaan nak kahwin..uhuk uhuk.

hehe, nak sikit kek! bawala balik kek time naik cuti nanti..

Sheehan July 9, 2009 at 3:52 PM  

bleh tempah makcik?
saiz 9"x9"..brapa harga?

maskedfacies July 11, 2009 at 7:56 PM  

marne: half malay saja...

amermeftah: x lama apa?

pika: nak kahwin x yah pandai buat kek pon xpe. haha. (ayat quote)

sheehan: ko nk nnt aku bwk la. insyaAllah...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP