Clinique Workshop

>> Tuesday, July 28, 2009

I won myself this voucher.
It says here: Clinique Personal Makeup Workshop worth RM100.
So, apa kata kita pergi?
Nama pon free kan?
Maka aku dan rumate aku yg turut menang benda yang sama pon pergi buat appointment.
(Sebenarnya aku menang dua vouchers, satu lg pergi buat facial.
Tapi dah buat kt rumah bulan lepas)


Maka kami pon pergi la dengan muka x malu ke kaunter Clinique di One Borneo.
Google la kalo x tahu tu benda apa.
Dah la kaunter tu tgh2 main atrium.
Gila betul.
Oh ya, di atas adalah Clinique Consultant yang menconteng muka aku pada hari tersebut.


Dan itu adalah Consultant yang bernama Mimi jugak.
Die bertanggungjawab menconteng muka rumate aku.
Tapi rumate aku x suka hasilnya.

Aku?

Aku suka la jugak kot.

Nak tgk?

Jeng jeng jeng...

*

*

*

*

*

*

*

Err, on second thought, x pyh la kot. LOL

Aku takut korang muntah. =P

4 Maki Hamun!:

ihsan incalescence July 28, 2009 at 1:59 AM  

mmg maki hamon btol la..
da cite xabeh..
tensen je bace..

hampeh
hampeh
hampeh

dush3 =P

neo July 28, 2009 at 2:10 AM  

Hehe..gothic senyum?

:D

bujang sudin July 28, 2009 at 2:59 AM  

eh
dah saspen dah tadi mcm mana hasilnya
diap dah prepare paperbag nak muntah dah
ni nak tension nih

dush dush dush! woho

Amermeftah July 28, 2009 at 6:09 PM  

cis, bomoh tua solek tebal

aku ingat korang pegi klinik sebab makcik-makcik tu macam pakai lab coat

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP