Cuba Teka

>> Sunday, July 26, 2009


Itu tingkap, dan aku sedang duduk di atas meja yang berdekatan
dengan tingkap itu.

Cuba korang teka, apa yang aku tengah cuba lakukan sebenarnye?

Klu: Aku berada di Aras 2.

p/s: Kenapa mcm jelas sgt tahi lalat kt pipi aku tu? Ish3

10 Maki Hamun!:

neo July 26, 2009 at 11:58 PM  

Tak peduli pun apa ko buat.

Aku just peduli gamba ni cantik.

Sheehan July 27, 2009 at 12:45 AM  

ko tgh posing tepi tingkap bilik utk di ambil gambar dan di letakkan di dalam blog..hoho

btul x???

aw3rz July 27, 2009 at 1:43 AM  

Aku memikirkan beberapa kemungkinan.

1-Ko cuba terjun dari tingkat dua dek kempuan satay Kajang.

2-Ko cuba terjun dari tingkat dua dek ketagihan untuk update blog 3 entri sehari.

3-Ko cuba ambil gambar high key. Cantik. Tapi elok lagi kalau cahaya fill in sikit lagi muka ko tuh. Boleh letak dekat website agen pencari jodoh.

4-Ko skodeng asrama depan tu.

Mana hadiah aku?

bujang sudin July 27, 2009 at 3:35 AM  

nak terjun ke?? tingkat 2 je pon..hahaha
tak lah sampai mati kot rasanya kalau nak suicidal
cuma patah apa-apa yang patut je kot

neo July 27, 2009 at 12:21 PM  

aw3rz:
Point no 3 aku kurang setuju.
Kalau muka tu dah expose kat cahaya, trus gamba tu jadi x cantik.

Lagi kurang cahaya kat muka tu, lagi cantik sebenarnya.

Lainlah kalau Lady Gaga yang posing kat situ.

aw3rz July 27, 2009 at 12:59 PM  

Neo- Mungkin. Tapi akhirnya bergantung pada apa yang Mimi nak sampaikan. Nak silhouette, low-key, gloomy mood etc. Tiada yang salah atau betul dalam ambil gambar. Semua bergantung pada tukang ambil gambar dan pandangan sendiri.

Yang penting boleh letak dalam website agen pencari jodoh. Hehe.

jiwa.lalat July 27, 2009 at 6:24 PM  

engkau tgh feeling jiwang karat apabila gambar ko diambil secara paksa?

jiwa.lalat July 27, 2009 at 6:27 PM  

wei nk masuk blogroll ko gak.haha :)

neo July 27, 2009 at 6:33 PM  

sengal pya lalat

'Aqilah Suhaimi July 27, 2009 at 10:25 PM  

tkkn skodeng org seberang asrama main bola kot..(in case asrama sbrg.)
budak sek men je buat cmtu..haha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP