Hari Ini Aku Ialah Seorang Iban

>> Monday, June 01, 2009

Hari ini aku jadi orang Iban. Tengok gambar2 di bawah....

Diambil semasa pergi ke Sarawak Cultural Village.. best gila ah sana! Recommended!



Aku cuba2 jadi ayu. Hampeh!


Beramai2 sewa costume utk photography session...


Aku dengan Nija dan Pika yang pilih untuk pakai baju Iban lelaki.
Pakai cawat beb! Aku x tipu!


Tapi last2, aku sedar, aku tetap aku, despite apa aku pakai pon...


p/s 1 : Haritu aku ckp Kuching membosankan, sekarang aku tarik balik lah! Weee......

p/s 2 : Aku xnak tulis byk2, nnt korang bosan. Nak tgk lg byk gambar, pergi FB aku ok?

2 Maki Hamun!:

Aisyah June 1, 2009 at 2:55 AM  

eceh. siap ade tiara lg cam princess iban mana tlepas dr istana. hah kembang

maskedfacies June 1, 2009 at 3:38 PM  

sbb tu dalam gambar nmpk kembang. LOL

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP