Soalan Lazim Kalau Kamu Seorang Budak Medik...

>> Monday, June 29, 2009

Kalau aku pergi mana-mana, kemudian orang tahu aku amek Medic, apasal orang suka tanya aku soalan ni?

1) Betul ke kena tidur dengan mayat?

2) Betul ke korang bawak balik tengkorak ke bilik?

3) Ha, ni yang buat aku bengang sekali: Ko amek medic, bidang apa? (Tulang? Perbidanan? Kanak-kanak?)

4) Kemudian cakap mcm ni: Oh, patutlah tulisan doktor. Ceh, tulisan aku xde kene mengena dengan bidang yang aku amek. Kalau dah huduh tu, huduh jugak la..

5) Kemudian, nampak aku pakai spek. Pastu cakap, patut la rabun, amek medic. As in rajin belajar? LOL. Banyak lagi reason untuk jadi rabun. Seperti aku, rabun dengan terlalu banyak mengadap laptop? Kurang tidur? X suka makan carrot?

p/s: Malas sungguh aku nak jawab T__T. Kadang-kadang rasa mcm nak rakam/tulis, kemudian bila orang tanya, play/tunjuk je balik fakta2 berikut. Haha (gelak unnecessary)

p/s: Ini post aku yang ke-lima untuk hari ini. Macam ada mania pulak menulis banyak2 hari ni. Haha. Salahkan posmen!! Barang aku tunggu x sampai2 lagi.

9 Maki Hamun!:

Amermeftah June 29, 2009 at 4:18 PM  

Kalau mengaji kat mesir ade soklan tambahan, byk tak unta?

neo June 29, 2009 at 7:10 PM  

Kalau mengaji kat perak, orang tya siapa Menteri Besar?

neo June 29, 2009 at 7:10 PM  

Ko tggu apa dari posmen?

Kad raya aku x beli lagi pun.

Sweet Thinker June 29, 2009 at 9:51 PM  

itu soalan kacang.

soalan plg mencabar.
Sweet Thinker, kenapa kamu nak kahwin dengan dokte?

Boleh kamo tlg jawab?

Anonymous June 30, 2009 at 2:02 PM  

sbb nati bole main doktor n nurse...hehehe

maskedfacies June 30, 2009 at 4:36 PM  

Amermeftah: Abes tu jwpan die? wahahahaha.

Neo: Menteri kabinet pon aku x amek tau.haha

Sweet Thinker: Aku mmg nk kawen *ehem*, tp xtau lg la ngn sapa. T__T

Anon: Semacam je bunyi die ni....

syafiqa salim June 30, 2009 at 5:32 PM  

dan kawan2( yg bukan amek medic) juga akan selalu refer kat ko bile diorang sakit sikit2..bajet bajet kite ni terror gile la.. padahal tak tau sgt pon...

jiwa.lalat July 4, 2009 at 4:36 PM  

aku xley amek medik, takut darah. kalau bini medik, mesti tak takut darah..leh suruh dia sembelih ayam

neo July 4, 2009 at 7:39 PM  

@jiwa.lalat

Budak medic sembelih ayam, aku rasa ayam tu makin sihat adalah. Tak mati2 punya.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP