Jealous

>> Monday, June 29, 2009

Sedar tak sedar (atau aku saja buat2 x sedar?), ramai gila dah kawan aku start kerja.

Apa nak diexpect, kalau sume orang pon dah grad, tinggallah aku dan rakan-rakan seangkatan yang kerepot menghabiskan zaman muda remaja kami dengan belajar.

Ah, jeles.

Sebab2 utama aku jeles:

  1. Diorang dah xde tanggungjawab nak belajar. Malas gila!
  2. Diorang dah ade gaji! (Ni patut naik number satu sebenarnye)
  3. Lagi glemer keja dari blaja. Especially umur2 mcm ni. Ni apa kes tua2 masih di bangku persekolahan?
Tapi, mak aku cakap, tak baik dengki dengan rezeki orang. Baik Mak!

Tapi tahun depan Amy start kerja, jgn pow Amy byk sgt ye. Kahkahkah (gelak apakah ini?)

p/s: Ade ke patut ade orang tanya aku mcm ni: "Kamu amek medic tu, degree ke diploma?". Ah. Ko datang dari planet mana?

p/s: Aku ingat orang yang dah kerja, jumpa kawan yang masih belajar, ringan wallet nk belanja. Tapi, aphal kawan aku sume kedekut je? Mintak duit raya pon x bagi! CIS!


  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP