Search...

>> Friday, June 05, 2009

Post ini tidak ada kena mengena langsung dengan kumpulan rock Search. (walaupon vokalisnya dan aku berkongsi nama yang sama, dan kami pernah bergambar bersama. X tipu!)


Kan aku dah bagitahu, mmg x tipu. (abaikan muka aku yg pelik dan berkilat. salahkan photographer. LOL)

Ini adalah post sambungan kepada game Pramugara Hensem yang langsung tidak mendapat sambutan. LOL (korg mmg pelik, bila aku tulis pasal taik hidung dan kentut, ramai pulak melayan)

Sebenarnya, result yang patut korg dapat kalau korg search time tu, ialah page aku akan kluar num satu (kisah 9 May). Tapi semalam bila Yaya cakap, keluar pasal pramugara hensem mana tah dok promote diri dia kt Myspace, aku serender la.

Actually, aku nk cerita tentang orang yang search pelik2 (akan diberitahu nnt), dan kemudian end up di page aku. Mari kita tengok...

1) Belajar bahasa isyarat (ok, biasa saja la yang ni, skema nak mampus. =P)

2) Shikin gadis melayu (ini mungkin dr post gadis melayu yang aku pernah tulis)

3) Nasi kenduri kahwin (biasa jugak, mungkin die tgh cari resipi kot..)

tapi, bila orang start masuk mencari..

4) Kisah kakak gatal (hoh, ini incest ke apa weh? sounds lucah bg aku, mungkin tidak bagi kamu. Ini artikel sebenar)

5) Pramugara hensem (sah2 perempuan , xpon gay mana la dok cari pramugara hensem ni)

6) Kucing gatal (amende ko nak ngn kucing gatal wei? x paham siot aku!)

and last but not least...

7) "bleh kurus ke kalau pegi slim world"--> ini aku quote sebijik2. pergh, search guna satu ayat ye kak? nape x buat satu perenggan terus. plus, knapa dia bukak page ni, walopon xde dlm top 10 ranking pon? (maybe mase tu top 10 kot..kot je la..). Sorry la kak kalo apa yang akak jumpa di page ni mengecewakan. Rujuk entry ini.

p/s: Yang lain cuma search biasa2 saja.. macam my euphoria, rottendungeon..ini mungkin betul2 nak masuk blog ini kot. Terima kasih =) . (x banyak sgt pon orang masuk sini, lagipun blog ini baru lg re-operated selepas setahun aku dormant.)

2 Maki Hamun!:

neorackle June 5, 2009 at 10:38 AM  

Kucing pun dah pandai surf internet ek. Mungkin sedang mencari pasangan agaknya.

Tak pun mencari ubat yang sesuai utk merawat penyakit kulitnya.

neorackle June 5, 2009 at 10:40 AM  

Ktne diorang wat patung lilin Amy tu?

Cam real gak ek.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP