Aku dan Blues Nasi Kenduri Kahwin

>> Friday, May 01, 2009


Aku selalu lapar.

Macam biasa la, siang xnak mkn. Subuh2 nnt menggagau cari mknn yg mmg xde dlm bilik.

Minum air masak je slalunye.

Haha. Kesian.

Tapi pagi ni, aku spesifik mengidam nasi kenduri kahwin.

Mana nak cari ni??

Selalu kt rumah, kalo mak ajak makan kenduri, aku xnak ikut.

Dgn alasan, aku malas nk bersiap. Tapi alasan sebenarnye, aku malas sgt dgr org tanye mak aku, bila lak aku nk kenduri. haha. sial. mind ur own bisnes la makcik2.

Kalo ade, ade la. kalo xde, aku nk buat ape. haha. simpan jela duit beli Audi. xpon hantar mak n abah pegi mekah tiap2 taun.

Owh, kembali dgn lauk kenduri. Aku tgh mengidam nasi minyak, ayam msk ros, acar, jelatah (aku xtau tmpt korg panggil ape menda ni), air sirap pandan kurang manis dan telur rebus. owh, perut masih menyanyi.



Takde telur rebus biasa. Jumpa gambar yg ade sambal je. Esok mesti makan!



Baik pergi solat Subuh, lps ni nk pergi cr makanan. Lapaq smpi terketaq!

Ciao~

2 Maki Hamun!:

Hantaran Masuk Bank May 1, 2009 at 11:20 AM  

X sabar nak g kenduri kawen~

Aku nk makan nasi kenduri ngn renjis pengantin ikut idea ko.

Haha~

maskedfacies May 1, 2009 at 1:59 PM  

bkn renjis.

simbah.

lg bagus guna hos bomba.

hahahahaha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP