House MD

>> Thursday, May 14, 2009

Salah satu episod dalam House MD yang membuatkan aku gelak gila:

Patient ni seorang budak, dan House sedang elicit intelligence and brain integrity dia (mcm MSE kot)

House: Name one animal starting with alphabet B

Boy: Errr... baby elephant?

LOL.

p/s: House MD is somewhat way better than Grey's Anatomy dan Private Practice yang lebih menjurus kepada love soap opera.

10 Maki Hamun!:

neorackle May 14, 2009 at 1:21 PM  

Haha..lama kot episod tu. Ak ada tgk.

Season 1. Yang mamat tu main macam rugby tu.

House mmg lawak dan profesional.

Nak banding Grey's Anatomy jauh panggang dari api. Apatah lagi ngn Cinta Medik.

Hahahhaa...

maskedfacies May 14, 2009 at 1:33 PM  

ah, Cinta Medik x masuk akal gila.

Igt jadi medical student semata2 pakai white coat dan stetoskop saja?

Cliche sungguh.

Haha.

Jamil May 14, 2009 at 1:52 PM  

aku nak jadi house. jom kita sama2 melatih mulut menjadi lancang

err...jangan lupa baca buku untuk jadi pandai juga

maskedfacies May 14, 2009 at 1:54 PM  

aku mmg dah lama plan nak jadi macam House.

tp sebelum lancang, kene pandai macam dia dulu.

tapi macam kes aku, lancang x pandai2. aiyak~

bujang sudin May 14, 2009 at 4:32 PM  

tak habis2 ngan baby elephant kot
macam tak berubah2 pulak lawak fevret ko tu

ke sebab memang ada layan season 1 je?

bek ko tgk latest episode, cuddy pregnant tau? anak House pulak tu, hahaha gila

maskedfacies May 14, 2009 at 4:34 PM  

tu je yg paling aku suka.

jgn jadi musang dengan anggur.

blum tgk lg yg die pregnant.

nnt la..

xde sumber la

Amermeftah May 14, 2009 at 5:04 PM  

ah ayep! spoiler!

maskedfacies May 14, 2009 at 5:04 PM  

tah, aku frust gk ni.

cis

bujang sudin May 14, 2009 at 7:18 PM  

alah sori lah!
aku igtkan aku sorang je yg suka sangat nak jump to the ending. haha

sebab untuk benda yang kau boleh teka endingnya kan, tak perlu nak bersusah-susah sangat

Amermeftah May 14, 2009 at 9:05 PM  

ah! tipu! bapak ah citer...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP