Segera atau Tapau?

>> Saturday, May 30, 2009

Aku sudah lama tau aku pelik, tapi aku makin pelik bila readers blog ni, suka benar dengan entry2 aku yg pelik. Lagi pelik, lagi korg suka ek? Ok, semalam crita pasal korek hidung. Aku nak cerita tentang kentut pulak lah...

Semua manusia kentut, jadi aku rasa normal saja benda ni. Mungkin ko rasa aku perempuan kurg sopan sebab selamba badak je cerita psl korek hidung la, kentut la, tp aku peduli apa.

Aku mengkategorikan kentut kepada 2 jenis;


a) Segera


b) Tapau (bungkus)


Eh? Tak faham? Mari aku terangkan dengan lebih lanjut. Ini adalah permainan aku dengan adik2 aku mase kecik2 (eh, sebenarnya sampai sekarang pon!). Hew hew hew (gelak aku yang baru).

Bila aku rasa nak kentut, aku akan tanya adik aku (Amir atau Izzatilah siapa lg, mana yg lebih dekat selalunya jadi mangsa..). Aku tanya mcm ni tiba-tiba.


"Hang nak segera ke bungkus?".

Disebabkan adik2 aku jauh lebih muda dari aku dan otak mereka masih kurg berkembang (mcm smpi skrg saja pon aku rasa..hew hew hew), mereka akan tgk aku balik smbil terpinga2.


Argh! Siot. Lambat gila nak jawab. Buat2 muka comel pulak. Aku dah x tahan dah ni! Jadi selalunya, mereka akan dapat kentut segera; kena kentut betul2 depan muka. Hew hew hew.


Kalau tapau, guna tapak tangan dan 'bungkus', lepas tu, tutup hidung dorg! Yeay! Patutlah dua2 x berkembang sangat. Kecik2 dulu makan kentut kakak. Hew hew hew.


Adik-adik aku yang selalu makan kentut.


Sekian.
TAMMAT (mcm cerita P Ramlee dolu2 kan?)


9 Maki Hamun!:

Amermeftah May 30, 2009 at 8:30 PM  

Oh, itu dah terkenal di Kelantan, kalau orang Kelantan dia panggil

Kentut Kepal

maskedfacies May 30, 2009 at 8:32 PM  

haha. ko main jugak?

atau ko sibuk dengan preparation final yg lg setengah tahun tu?

eh, aku melalut.

=P

Sop May 30, 2009 at 8:39 PM  

patut la adik2 ko terlambat beberapa developmental milestone. kentut aspiration syndrome la ni.

seteruk2 aku sbg abg sulung, xde la smpi bg adik sedut kentut.

neorackle May 30, 2009 at 8:42 PM  

Its getting weirder post by post over here lately.

Maybe this is what we call as Rotten Dungeon.

maskedfacies May 30, 2009 at 9:19 PM  

Sop: haha. at least, aku ada cerita nk cerita sama anak dorg nnt..

Neorackle: hehe. kalo nk cerita pasal politik kaw2, anda berada di blog yg slh (tiru blog anak mat nor)

Chucky Charlie May 30, 2009 at 9:47 PM  

wtf.

Sheehan May 30, 2009 at 10:12 PM  

cerita la pasal berak plak ka lps ni..hoho

maskedfacies May 31, 2009 at 1:12 AM  

zaki: WTF ..!..

sheehan: haha, ko jgn. aku cerita, semua terkejut karang...

retno May 4, 2010 at 4:58 PM  

foto2'a bgus..keren...
jd penasaran

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP