Buta Seni?

>> Sunday, May 03, 2009


Aku sedang membace nota ortho (fracture neck of femur) yang aku buat sendiri waktu Mr. S bagi lecture. Tiba2, rumate aku tegur. Berikut adalah perbualan kami:

Pika: Ko tgh baca apa tu?


Aku: NOF fracture.


Pika: Buat senirik ek nota tu?


Aku: Yup. apsal?


Pika: Comel. Esp gambar orang tu.






Aku dah lama sedar aku xde bakat melukis.
Orang lidi pon x boleh lukis dgn sempurna


p/s: masih belum mampu bukak galeri =P


p/s2: gambar diambil dgn kamera lama yg menghasilkan gambar kurg berkualiti. x lrt nk angkat dslr (ehem~) aku tu.

6 Maki Hamun!:

syafiqa salim May 3, 2009 at 9:22 AM  

haha..aku puji ikhlas la td

maskedfacies May 3, 2009 at 9:23 AM  

ceh. smpat lg. oi, buat sajak la. ape lg

Jamil May 3, 2009 at 10:48 AM  

nanti aku start posting ortho, pinjam nota NOF fracture ko ~

maskedfacies May 3, 2009 at 11:19 AM  

ok, set! sng gile nk paham tau. haha

bujang sudin May 4, 2009 at 1:15 AM  

haha mungkin ko dah boleh bukak galeri yang ada gambar orang lidi sahaja

tp tu bukan lidi lah, tu org kotak sebab die empat segi. sangat!

p/s: eh aku terbukak blog dream icecream tu and surprisingly aku macam kenal lah, pika!

maskedfacies May 4, 2009 at 1:29 AM  

ngahahaha. mmg pika!

mana sajak lagi wei???

p/s: aku mmg fail seni.

cerita ttg seni, aku nk buat satu entry psl tu jgk la.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP