I've Been Tagged!

>> Saturday, May 16, 2009




I've been tagged!


Jadi untuk membalas jasa penulis blog lain yang men-tag aku (TQ Isya!), meh la aku buat benda ni =)


1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

Ok, sudah buat.


2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:


satu
: Nama Isya
dua: Kawan Hanis
tiga: Budak UIA
empat: Err, penah duduk UK? (ni aku baca kt blog dia)
lima: Sebenarnye, aku pon x knal sgt dia ni. friend tru friend, but hey, dats a start kan?

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima ward seterusnya:

satu: Celik mata saja terigt blog aku. hahahaha
dua: Suka makan yogurt cmpur fresh diced fruits
tiga: Malas belajar.
empat: Suka tengok movies!
lima: Suka tgk movies, tp x suka masuk panggung. Pening!
enam: Mengaku orang Penang, tapi sebenarnya lahir di Perak.
tujuh: Mempunyai banyak personaliti. aku pon pening
lapan: Suka driving malam2, esp kt hi-way. Speeding!
sembilan: Esok dah nk fly pg Kuching.
sepuluh: Tapi masih belum packing!


4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka:

Jangan lupa buat tag ni!

1. Ayep- kawan di Mesir. Yang sekarang gila berblog. Tgk ni, aku ltk nama ko atas. Haha
2. Akmal - juga kawan di Mesir. Suka make sekuk! X tahu la ko nak layan ke tak tag murahan aku ni =P
3. 'Aqilah - kawan sekolah, pernah satu dorm, selalu kasik aku hadiah. sayang kamu!
4. Hadiyz - ini junior masa sekolah dulu. Artwork yang hebat. Ambik Landscape Archi (ni aku promote ni, aku punya taman nnt kamu buat plan free sudah la. hahaha)

5. Isya
- Aku tag kamu balik la. Haha
6. Jamil Aiman- rakan sekelas Form 4&5. Kami pernah tukar2 jam tangan selama sehari
7. Aw3rz- Juga rakan SmapK. Photofreak, dan single? Hurm...
8. Yaya- Kawan merapu mase matrix. juga budak PTS mcm aku.
9. SOP- sbb kamu suka kencing tilam malam2. LOL
10. Mongue- Sbb kamu panas dengan aku. LOL
11. Aku tag kamu2 yang x tersenarai. Penat la wei nak tag sume orang smbil buat link!


p/s: Bosan, bosan. Jemput makan tapai kengkawan =)

13 Maki Hamun!:

maskedfacies May 16, 2009 at 2:10 PM  

rupa2nya, Hanis tag aku jugak. sorry x perasan. patutnya awk tggl la msg kt chatbox. huhuhu but thanx ok!

Norhanis Diyana Nizarudin May 16, 2009 at 2:16 PM  

x mengape..hehe..btw, thanx 4 tagging me too! isya tu mmg rajin mngetag..hehe

Jamil May 16, 2009 at 3:00 PM  

hahaha...orang tak percaya jam ko muat kat tangan aku :P

maskedfacies May 16, 2009 at 3:04 PM  

eh, ni orang mane?

zaman sekolah?

eleh, ko tebuk lubang lg satu kt hujung tu, sbb tu la muat kot. hahaha

Aisyah May 16, 2009 at 4:06 PM  

hu.. mekasih ye spend masa mnjawab tag nih..

Aisyah May 16, 2009 at 4:06 PM  
This comment has been removed by the author.
bujang sudin May 16, 2009 at 8:11 PM  

Aku mahu mengelak, sebab i'm not soooo tagged!

tapi disebabkan ko letak nama aku atas skali, thanx!
aku terpaksa buat lah kalau macam tu(tp kene tunggu dpt ilham la sebab no rush kot sebab kadang-kadang ada benda tak boleh nak paksa?) hahaha

maskedfacies May 16, 2009 at 8:53 PM  

welcome =)

aw3rz May 16, 2009 at 11:15 PM  

errr.aku tak reti mengetag ni.orang pernah tag aku 2 bulan lepas dan aku tak pernah jawab.so, saye mintak maap.

dan ye.saye masih single.haha.ade nak masuk meminang?

mongue May 17, 2009 at 12:18 AM  

tag ni aku kena buat apa?

maskedfacies May 17, 2009 at 2:23 PM  

awe: nnt kalo ade org berminat aku kasik tau ye. haha

mongue: copy balik, buat, tag org. hahaha. xyah la layan benda ni.

Amermeftah May 18, 2009 at 5:15 PM  

do i really have to? *kerut kening*

maskedfacies May 18, 2009 at 9:54 PM  

murahan. xyah lyn pon xpe

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP