Sekolah Sains: Part 2

>> Tuesday, May 12, 2009


Eh, happy saja muka tu??


Haritu aku ada buat entry tentang adik aku Zati yang dapat tawaran sekolah Sains.

Jadi ini adalah sambungan kepada entry tersebut. Kira part 2 la ni.
Minggu lepas hari Rabu, adik aku pon mendaftar la kt sekolah sains tu.

Nama penuh Sekolah Sains Kepala Batas. Abah aku panggil KEBASS (Kepala Batas Science School). Kreatif x??? Hahahaha.


Ok, nak dijadikan cerita, adik aku, baru masuk 3 hari sekolah tu, dok merengek nk keluar.


Aku dah agak dah benda ni akan jadi. Dah selesa kt rumah dengan TV, makan best (ala, kedai bersepah tepi rumah), komputer games, PS2 (wei2 Zati, kita x abeskan lg main Harvest Moon tu. Bila anak die nak kawen ni???), internet lg, mane x merengek nk keluar.


Hari2 die telefon abah aku, nk mntk keluar, dan Abah aku of course la malas nk ikut ckp die. baru pergi x smpi seminggu, aphal???? Tapi abah aku layan la die ckp dlm tepon tu, besala, Mr C. (hahaha, private joke di sini, sapa nk tau tanye aku)


Semalam die pon tepon aku jugak, kira2, nk mntk support la nk kuar skolah tu.
Aku pon ckp la, yang aku mmg dh gtau kt die aritu, jgn pergi sekolah tu, tp dia degil. Dia igt best kot, tp rupa2nya peraturan ketat nk mampus. Haha. Padan muka. Ape ko nk expect dr SBP. mmg mcm tu la.

Tapi aku kesian jugak la dgr dia nangis, jd aku ckp, awal lg, mmg mcm tu. Kak pon mcm tu jugak dulu. Dah la kak rasa org x suka kt kak mase masuk sekolah dulu (hahaha. aku rase la..).


So, terpaksa la bertahan dulu ye ko kt sana Zati. Xpe, jgn risau, dekat saja ngn rumah, apa2 hal abah bleh dtg anytime.

All The Best ok??



Meh amek gambar ngn abah dulu.



Gambaq ngn mak plak



Korang rasa ni tgh bincang pasal apa??


p/s: Ni mesti rindu nk jd kuli aku ni. Haha.

3 Maki Hamun!:

Norhanis Diyana Nizarudin May 12, 2009 at 12:38 PM  

"Kak pon mcm tu jugak dulu. Dah la kak rasa org x suka kt kak mase masuk sekolah dulu (hahaha. aku rase la..)"

p/s: ye keee??? bukan cik mimi sorg yg populer gile tem skola..hehe..teibe rindu plak kat smap..(pas amik results x pnh jejak kaki..haha)

maskedfacies May 12, 2009 at 12:41 PM  

haha. popular pekejadah.

yela, dah lame gile x jejak kaki kt smapk. xde alumni ke ape ke?? jom pg!

Norhanis Diyana Nizarudin May 12, 2009 at 1:54 PM  

tu ar..alumni ke ape xdga pape pon..kdg2 ade gak msuk web alumni..
tp cam xde pape je...huhu

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP