Musim Exam

>> Saturday, May 02, 2009


Bila
banyak report nak kena tulis, dan banyak buku nak kena baca (time2 exam saja lah), inilah keadaan meja aku....




Selalunya meja sempit ini lebih teratur je, tp skrg x dpt nk elak ler...
(siap nmpk sidai telekung and kain pelikat abah aku lg. haha)






Headphone aku patah lagi!

Cerita tentang headphone: tak tahu la ini headphone num berapa ratus. Selama ni, aku selalu beli yang Sony, konon2nye plg best. Tapi hampeh sbb last2 rosak gk kt tgn aku. jadi lame2, sbb malas dan x mampu asek nk kene beli Sony, aku start beli headphone rm8 kt PC Fair je. haha. puas ati aku. Patah la berapa kali pon, aku x heran...

p/s: ko tau ko banyak kerja, lagi mau tulis blog. apa kes?

2 Maki Hamun!:

aw3rz May 2, 2009 at 2:25 AM  

bace 2-3 baris buku, extend sikit elbow joint dan dengan mudah menaip alamat blog sendiri di browser.

lawa lighting meje ko.haha

maskedfacies May 2, 2009 at 2:36 AM  

eheh. buat pengetahuan ko, kalo extend elbow joint aku sepenuhnye, x dpt nak menaip la.

kene flex dlm 30 darjah baru btol.

mentang2 aku tgh amek ortho skrg. haha

lighting? apakah?

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP