Selamat Tiba!

>> Saturday, May 09, 2009

Salam.

Baru saja selamat tiba di Penang International Airport at 1000.

Banyak gila nk crite kt korg sepanjang yang jadi dari pukul 5 pg td, smpi skrg.

Haha.

5 jam pon byk nk crita kan?

Preview:


1) Lelaki gatal bajet charming

2)Perempuan keji kurang ajar


p/s: akan diceritakan kemudian. nk pi caghi nasik kandaq sat na =P

6 Maki Hamun!:

neorackle May 9, 2009 at 10:42 AM  

Haha..

Hot stuff la katakan.

Mesti la ada laki gatal kacau.

XD




Perempuan keji tu tu sape?

Ko mangsa ke pemangsa?

Haha.. XD

maskedfacies May 9, 2009 at 1:23 PM  

haha. ah, hot pekejadah.

mangsa weh, sungguh x sangka. nasib baik aku mood ok td. nnt aku crita la

Amermeftah May 9, 2009 at 9:21 PM  

Nasi Kandar Subaidah lauk telur ikan atau lauk telur sotong...

fakhriah al-yaya May 9, 2009 at 11:02 PM  

ahh..nsik lemak subaidah ar sdp..tu bru hot stuff..10pm-4am ja ada

Jamil May 10, 2009 at 8:08 PM  

kadang2 aku konfius ko anak mami atau sabahan. sila ingatkan aku kembali

maskedfacies May 11, 2009 at 9:54 AM  

akmal: abah aku suka mkn telur ikan

yaya: igt nasik mamak je ke hot stuff?? hahaha

jamil: aku mana2 pon bukan. genetically, aku descendant dr 2 kaum, cina dah melayu (yang melayu ni, aku rase ade cmpur lg kot).
xpe, start taun dpn dah x dok sabah =).. insyaAllah

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP