Demam, Pergilah Engkau.

>> Wednesday, May 06, 2009

Sudah 2 hari aku demam, sepanjang exam.

Selalu tak exam, xnak pulak demam. Sihat saje.

Cepat2 lah sembuh. Sengsara gila. Arghhh.

Wait, on 2nd thought, ni tanda2 Allah igt kt kita kan?

Kifarah dosa, jadi bagus la..

p/s: Firaun bangga dengan dirinya yang tak pernah bersin langsung pon apatah lagi jatuh sakit (kalo x silap aku la, kalo silap, betulkan aku ok). Tapi aku tgk skrg, ramai jugak start buat2 pengakuan yang ala2 macam ni =(

9 Maki Hamun!:

syafiq May 6, 2009 at 5:13 PM  

eh2..bjangkit dmm dr aku eh??aku br nk baik demam ni...

maskedfacies May 6, 2009 at 5:17 PM  

wow, jauhnye aku boleh berjangkit dgn ko.

risau ni.

tah2 selsema Babi.

heh

Syafiq May 6, 2009 at 7:53 PM  

ala..tak sedap selsema babi..virus H1N1 la..hehehe

neorackle May 6, 2009 at 10:39 PM  

ak rasa tu demam nak matang berbaki lagi 4 hari..

proses badan cuba menyesuaikan diri ngn hormon yang makin bertambah (mungkin?)

(ak x amik course evolusi dan mutasi manusia)

maskedfacies May 7, 2009 at 10:25 AM  

syafiq: wah, sungguh saintifiknye ko ni! hahaha

neorackle: aih, aku pon x blaja evolusi. kalo x, dah lama aku jd wolverina =P

bujang sudin May 7, 2009 at 3:25 PM  

ayat last? ramai yg buat keje ape?
pengakuan tak pernah sakit ke, tak pernah bersin macam firaun ke pengakuan kalau salah sila betulkan?

maskedfacies May 7, 2009 at 3:28 PM  

bila aku baca ayat ko, aku plak pening. argh. pening balik!

lol

Amermeftah May 7, 2009 at 8:31 PM  

aku rasa serpih-serpih bangga duduk di Mesir sebab jasa Mesir la WHO suruh tukar nama selsema babi ke H1N1

maskedfacies May 7, 2009 at 8:37 PM  

hurm? x paham la. cuba explain sikit.

aku ni mmg lmbab sikit kepala otak.

sbb skrg demam, jadi haywired sikit.

hahaha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP