Monyet oh Monyet

>> Saturday, May 23, 2009


Hari ini kami pergi ke Bako National Park. Cantik! Tapi penatlah sbb nak kene jungle trekking. Nasib baik jugak pernah naik Gunung Kinabalu, jadi ada pengalaman la panjat memanjat ni.

Sampai saja di Headquarters, kami pon start on camera dan amek gambar. Disebabkan ini adalah hutan, jadi mesti la byk hidupan liar kan. Aku pon ternampak seekor monyet, jadi aku usik beliau. Haha


Oi, tgh buat apa tu? Cari makan ke?



Meh kita dekat sikit!



Tgk sini!




Eh, apa ko buat ni? Jangan datang kt aku!



Oi, oi! Nak terkam aku?

Ceh, aku nk usik ko, ko plak usik aku! Aku terpaksa lari selepas gambar terakhir tu, sbb die kejar aku. Haha. Siot!







8 Maki Hamun!:

Jamil May 23, 2009 at 9:25 PM  

uish. berani giler ko amek gambar monyat yang tidak bertambat. aku amek gambar yang bertambat pun dah cuak giler

maskedfacies May 23, 2009 at 9:28 PM  

hehe. monyet hutan lg ni. kena takut ke? xde org warning aku, jd aku xtahu.

Norhanis Diyana Nizarudin May 23, 2009 at 11:10 PM  

bro..=) ni shots sme using d60 kan..pakai mode ape? manual settings ke auto...

Norhanis Diyana Nizarudin May 23, 2009 at 11:10 PM  

bro..=) ni shots sme using d60 kan..pakai mode ape? manual settings ke auto...

Aisyah May 23, 2009 at 11:11 PM  

hahah. wei takut gile.. kalu sy dah lari lintang pukang!

maskedfacies May 24, 2009 at 12:14 AM  

hanis:bro? urm, x cntik la setting ni kan? haha. mcm aperture priority je.

isya: tak rasa takut pon. apsal ah? pelik gila aku ni.

aw3rz May 24, 2009 at 8:08 AM  

aku rase monyet tu dah jatuh hati kat ko. yakin die tak leset minyak senyonoyr ke kat ko?

maskedfacies May 24, 2009 at 11:28 AM  

awerz: and u believe a monkey can do such things??

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP