For Sale

>> Saturday, May 02, 2009




Rumate untuk dijual

Harga Basic: rm100
Diskaun 50% sbb die tgh duduk terkangkang.
=P


p/s: rumate aku kutuk template baru blog aku. jadi aku nk jual die kt sini.

p/s2: die juga tahu yg aku sedang jual die...

6 Maki Hamun!:

bujang sudin May 2, 2009 at 11:52 PM  

dapat free mineral water 2 botol skali ok?

p/s:macam mana nak order? =P(ni aku tgh testing buat emoticon)

maskedfacies May 3, 2009 at 12:23 AM  

penghantaran segera guna kargo.

jgn risau, kalo harga kargo 1k pon, aku yg byrkan. janji dpt ship mlm ni gk. hahaha

byr pki paypal la.

xpon mastercard.ngehe

bujang sudin May 3, 2009 at 12:58 AM  

owh rite2 pasnih boleh la ko buat ampaian baru dalam bilik secara permanent agaknya

sebab nampak macam ko tak sabar-sabar nak ship minah tu,
ok ni lah masanya aku nak menggunakan mastercard aku utk pay thru net sebab seblom ni withdraw kat atm je kot

syafiqa salim May 3, 2009 at 9:29 AM  

woi..ade udang sebalik mi
ko nk jual aku sbb dh x mau ak kat sini..
smpai ati ko..hehehehe

maskedfacies May 3, 2009 at 9:30 AM  

sory, nothing personal.

ni bisnes maaa..

dah2, masuk kotak tu. aku nk anta pg port mlm ni

bujang sudin May 4, 2009 at 1:20 AM  

haha 'ada udang di sebalik mi'

pika sesuai sangat utk menyemarakkan dunia wikipedia perfileman melayu lah

go pika go!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP