Makanan Sihat Aku

>> Tuesday, May 12, 2009

Kalau kamu sudah lama kenal aku, kamu mesti tahu yang aku ada satu obsesi untuk menjadi kurus. Ya, kurus gila. Macam gambar di bawah ini.




Eh? Ini bukan kurus gila! Ini kecil la mangkuk!
(Gambar diambil dari sini)


Jadi hari ini, aku hanya makan makanan sihat, seperti gambar di bawah.




(Kiwi, epal merah dan strawberry berlatarbelakangkan taman mak aku yang semak)



p/s: Aku sedang makan mixed fruits di atas ketika menulis entry ini. Nak sikit? Ngehehehe


8 Maki Hamun!:

Jamil May 12, 2009 at 3:03 PM  

aku nak strawberry dan epal hijau, terima kaseh!

maskedfacies May 12, 2009 at 3:05 PM  

semuanya rm10 cmpur upah potong buah, kos mangkuk dan upah ambil gambar.

aw3rz May 12, 2009 at 4:01 PM  

mahal gile!

Chucky Charlie May 12, 2009 at 8:26 PM  

last time aku ingat plan sit up 200 sehari ko saja. Skrang plan buah lagi. aku rasa kalau ko berjaya kan,ko bleh tulis buku bertajuk " teen becoming thin by Mimi". Best selling mungkin nanti.

Anyway, kalau ko tak berjaya pun ko bleh tulis buku juga. Win win situation.

fakhriah al-yaya May 13, 2009 at 12:08 AM  

gila diet!!
xpa..bdn ko kan cpt turun cpt naik..

maskedfacies May 13, 2009 at 9:22 AM  

Awerz: Hehe, mau idup maaa.

Zaki: Sila jangan reveal plan diet aku yang gila kt public. Malu weh!
Hahaha. Tapi nnt dah tua sikit nk tulis buku la.Menarik tu!

Yaya: hahaha. naik xnak turun2 weh. ah, sial.

mokchique May 14, 2009 at 1:34 AM  

Rm10 aku trime...asalkan buang stoberi n triple the amount.....hehe

special delivery, perhaps...? buat duwet sementara tunggu ko tua nak tules buku...

maskedfacies May 14, 2009 at 10:22 AM  

Mokcik: Slmt Datang.=)

Weh, ko allergic stoberi kan? Kalo memori aku masih intact la...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP