Pistol Baru Aku

>> Sunday, May 03, 2009





Pernah jumpa pistol macam ni masa kecik2?

Kalo tak, nmpk sgt idup korg dull, xpon nerd. haha =P



Setelah sekian lama aku x main pistol ni (ada la dlm 12-13 taun kot), satu hari di Kudat (dlm 2-3 bulan yang lepas), sewaktu aku sedang sibuk cari bahan untuk buat pameran Health Promotion, aku ternampak pistol ni.

Aku rasa happy gila la, sbb igtkan benda ni dah x kluar. Hanya ada zaman dlu2 saja. Trus aku beli la sepucuk (haha, wtf!). Alah, Rm2.50 je. Harga nasik setapau pon lagi mahal. Lagipon kebetulan kt Kudat duit scholar baru masuk, jd x kesah sgt la.

Jadi lepas beli benda ni, aku pon sibuk la tayang2 kt grupmate aku, yang semua pon mcm happy gila jumpa benda ni. Yelah, dah sedekad x main kan... mane x happy kan?

Dengan Seby Crabby yang taun ni 25y/o pon sibuk nak beli jgk menda alah ni. hahaha. gila!

Dan sejak aritu, sapa2 yg kami x puas ati, sume kene tembak dgn pistol aku. Nak buat sukaneka pon guna pistol aku ni.

Oh ya, korg tau kan yg peluru pistol ni diperbuat dr belerang (aku rasa la), jadi bila ko tarik trigger die, dia akan meletup. Kalo xtau, mmg kesian la!






Aku tau korg dah lame asyik usya aku mase aku study kt meja. Korang buat lg arini, aku tembak smpi mampus!




p/s: Macam mana aku membesar tanpa aku sedar ah?? Tiba2 saja dah nak masuk 22 tahun!!!

6 Maki Hamun!:

aw3rz May 3, 2009 at 3:29 PM  

pistol? aku dah ingat mende lain dah tadi.

anyway, jarang gile jumpe pistol tu skrang. yang ade, pistol dengan peluru plastik tu.fuh.sakit wo kene

maskedfacies May 3, 2009 at 3:42 PM  

haha. pistol menda lain?

aku pon dah nk melencong lak ni...


hahaha

Jamil May 3, 2009 at 4:01 PM  

bau belerang dia lepas baru tembak tu yang best sekali

maskedfacies May 3, 2009 at 4:20 PM  

btol!

tp smlm aku main rumate aku tutup hidung.

mungkin dia tak suka bau sulfur kot.

bujang sudin May 4, 2009 at 1:12 AM  

ape barang pistol pakai belerang?

sini ade jual pistol n senapang replika banyak model lah jugak secara open(sniper pon mcm ade),n sume pon bleh pakai peluru lead yg solid(except kecik je la)

mesti kawan ko seby yg berumur 25 thn tu akan lebih excited

aku ingat nak beli satu lah

boring2 boleh tembak budak2 yg suke main2 moto aku kat bawah rumah

maskedfacies May 4, 2009 at 1:26 AM  

ko kena igt, aku dtg dari negara dunia ketiga.

di tempat kami, pakaian pon hanya diperbuat dr daun2 nibong tebal.

ahh, lps ni aku nk tulis entry tentang Nibong Tebal lah

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP