Mother VS Daughter

>> Sunday, May 17, 2009




Mak tengah makan gulai ketam masak lemak yg dimasak oleh dirinya sendiri.


Aku ada satu soalan untuk korang sume.


Soalan ni terbuka kepada semua orang untuk menjawabnya, x kesah la korang laki ke perempuan, walaupon title dia "daughter".

Korang dgn parents korang slalu x bertekak? Macam sikit2 nak lawan bertikam lidah?


Tlg la jawab. Penting ni.

Aku nak tau aku ni normal ke x.
Sekian.

p/s: Lepas ni baru aku cerita sikit kenapa. Sikit je.

7 Maki Hamun!:

bujang sudin May 17, 2009 at 3:04 PM  

Ceh crita sparuh2 apakah
aku kecik dlu slalu la kne marah dh besar ni x pnah pulak bertekak lg ngn dorang.
Turn adik2 aku plak skrg
ok2 smbung crite
p/s:1 crita buat 2 entri, pandai, pandai

aw3rz May 17, 2009 at 3:06 PM  

owh.ko selalu bertekak lidah ke ngan mak bapak ko?
biase la tu mude-mude darah tengah mendidih lagi.tapi bile dah tue-tue ni dah almost tade dah la.
ko sekarang bertekak lidah lagi ke?owh terlupe.ko pts.haha.mude lagi.

maskedfacies May 17, 2009 at 3:13 PM  

Ayep: ehehe. Ni tgh survey, tggu la dulu. Satgi smpi Kuching aku crita. No spoiler. LOL

Awerz: ya, muda sgt la. Dah start amek supplement calcium and pakai eye cream ko tau? Hahaha

neorackle May 17, 2009 at 6:19 PM  

Aku pernah bertekak..i think its normal.

Tapi ada skali tu smpai tahap berdebat (ni masa zaman semangat terlebih)

Last2 ayah ak ckp tuhan kasi bakat berdebat wakili negeri sume bkn suh lawan mak pak.

Kwa2..

Jadi di sini,klu nk bertekak ngn parents, pastikan jgn pakai hujah2 berkaitan fakta isu semasa dan undang2. nnti korang dikira derhaka. melainkan ianya satu perbincangan.

Bertekak ala kadar sudah. jz nk mesra2 gitu.

sori umi, abah (walaupun diorang x baca blog ko)

kilah May 17, 2009 at 6:36 PM  

ak tk nah lak bertekak..sbbnya malas..dorg ckp ak ikut..ak rasa tk btol,ak buat je apa yg ak rasa btol..haha
adik ak yg sbaya ko suka btekak dgn mak ayah ak..
sbbnya keinginan dia slalu tk dipenuhi..lagikpn,dia mmg sukar untuk dipuas hatikan..
bila dh bsr..tk puas hati,dia ckp kt ak suruh ckp kt mak ayah ak..
turn adik perempuan ak yg f5 tu lak suka gaduh ngan mak ayah ak..
adik bradik laki ak bnyak amik tindakan berdiam diri..
ok,ak nantikan cerita ko..haha

Astromas May 17, 2009 at 7:18 PM  

Emm...

aku pulak rsnya jrg brtekak dgn mak kot..

kecik2 dulu slalu la kena marah. tp xde la nak lawan balik tuh..

adik bradik aku kalo nk start brtekak ngn mak mesti kena marah ngan aku..haha.. x leh biarkan tuh..

hehe

fakhriah al-yaya May 17, 2009 at 10:27 PM  

xda2..biasa ja..xde la nk mlawan sgt pn..hehehe..diam ja..xdak la smpai bergaduh..xbek meninggi suara ngn parent..puahahahahah!!!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP