Minum Petang

>> Friday, May 01, 2009


Selalunya, jarang aku n kwn2 aku minum ptg sbb kami x posting sama. Sorg balik petang, sorang balik kol 8mlm, ade yg smpi kene balik kol 10mlm (kalo ade on call la)..

Tapi harini cuti, jadi Pika merangkap rumate dah terckp nk turun n beli roti canai, jadi die yg pegi turun beli menda2 ni. Bedah pon ikut sbb die ade mslh peribadi, jd nk release tension sikit.

Pernah makan roti canai cicah susu pekat??? Lagi bes dr mkn ngn kuah kari, tp x leh lwn kuah dall yg pekat gile la. argh! balik umah mesti cari!!




Roti Canai yg x cantik sbb mase ni kami dah start mkn n tgn aku dah penuh ngn susu jadi susah nk pgg kamera (berat!)




Murtabak Zubaidah yg x berapa bes. Last2 kami punya roti canai yg kene pow. Dah la cicah murtabak yg byk sos tu dlm plastik susu tu. hampeh!

p/s: masih rasa lapar la. jom mkn JOm Jimat nak?? Yogurberry ke?? hehehe.

p/s2: dgn harapan rumate aku bace blog ini. sekian

8 Maki Hamun!:

Jamil May 1, 2009 at 5:42 PM  

huyoo..amek gambar ngan d60 tu ke?

p.s. best woo makan roti canai cicah susu manis. nyam

maskedfacies May 1, 2009 at 5:52 PM  

yup. bes gile. tp lps tu pening sbb manis sgt.

argh, lapar lg.

Amermeftah May 1, 2009 at 8:41 PM  

Orang Kelantan makan roti canai dengan gula.
Orang Kelantan suka makan roti canai dengan kuah dal yg ditambah gula.
Kuah dal orang Kelantan macam taik cirit bayi.

Mana Cakoi May 1, 2009 at 9:07 PM  

Mana gmba cakoi?

Ke ko nk wat surprise delivery kat ak?

Haha..s

maskedfacies May 1, 2009 at 11:07 PM  
This comment has been removed by the author.
maskedfacies May 1, 2009 at 11:10 PM  

anak nah: kt nibong tebal pon mkn roti canai ngn gula. masuk dlm kuah kari xpon tabur skali kuah ngn gula atas roti tu...

n psl mcm cirit tu, aku x sure la plak kt tmpt aku cmne. maybe cm taik constipate kot.haha

Mana Cakoi: arini xde cakoi ah. esok2 kalo ade aku amek gmbo n ltk sini. pg mkn nasik kenduri la ko.

syafiqa salim May 3, 2009 at 9:33 AM  

hahha...sorila ye. aku br tgok blog ko
bile nk p yogurberry nih..lpas cuti la nmpak gaye..

maskedfacies May 3, 2009 at 9:47 AM  

waaaaaaaaa. jumaat mlm x smpt ke??

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP