Happy Birthday Abah!

>> Thursday, May 07, 2009




Abah dan mak, mase convocation mak. 2001, UPM


To the man i love, Happy Birthday.
Sudah 53 tahun ini.
Semoga Abah sentiasa sihat dan diberkati Allah sentiasa.


p/s: Korang rasa, disebabkan jarak antara birthday aku ngn abah aku yang 3 hari ni, aku byk ikut perangai dia x? Nway, mine is 10 May. Sempat lagi promote. Hehe =P

6 Maki Hamun!:

neorackle May 7, 2009 at 8:52 PM  

22 thn lalu, seorang lelaki telah mengorbankan 7 Mei nya utk seorang perempuan.

22 thn lalu, 7 Mei seorang lelaki tenggelam kerana timbulnya 10 Mei seorang perempuan.

22 thn lalu, seorang lelaki menerima hadiah terbesar dalam hidupnya walau 3 hari telah berlalu hari ulangtahun kelahirannya.

Selamat hari lahir bintang-bintang Taurus. Selamat menyambutnya bersama-sama~

maskedfacies May 7, 2009 at 10:17 PM  

TQ!

itu aku belum cerita ttg nenek2 dan datuk aku.

akan diceritakan kemudian...

bujang sudin May 8, 2009 at 12:59 PM  

eh, sedih la pulak sajak neorackle tu.

(mesti ko terharu gila kan mimi sebab dapat sajak, haha)

maskedfacies May 8, 2009 at 6:01 PM  

haha. sajak ko mane pulak?

bujang sudin May 10, 2009 at 1:43 AM  

Owh aku segan lah sbb mmg x pandai bermadah.
Tp kalau sbnrnya ada bakat pun aku x nak cungkil, sebab tak mahu akan jadi bahan untuk di'tease' balik, haha

p/s:mungkin kita boleh serah tugas membuat sajak ni kepada author 'wanita itu', ahahah

maskedfacies May 11, 2009 at 9:56 AM  

ya, dream n ice cream. mana ko?????

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP