Pelik

>> Monday, May 04, 2009

Aku ade seorang kawan. Kawan perempuan.


Dia sangat suka dengan perempuan cantik. Ya lah, siapa yang x suka. Aku pon.


Tapi kadang2 cara dia suka perempuan, macam satu obsession pulak.


Mula2 dia suka Alizze, artis dari Perancis yang aku dengar dah masuk Islam tu.


Lepas tu, aku tgk dia suka sama Agyness Deyn, model terkenal yang berambut
pendek macam
lelaki.


Tak lama lepas tu, die obses sama Katy Perry pulak.


4 minggu perempuan, die jatuh cinta sama Lady Gaga pulak.


Sekarang, dia sedang mengajak kawan aku yang sorang lagi untuk turut obses perempuan2 cantik bersama-sama die pulak.



p/s: Nak kena tanya sexual orientation dia ke tak ni?

13 Maki Hamun!:

Sop May 4, 2009 at 11:05 PM  

tanya. aku pon nk tau. hoho.

btw, hello, ni first time aku jalan2 kt sini.

maskedfacies May 4, 2009 at 11:11 PM  

haha. nanti aku tanya dan buat entry susulan.


owh, hye. selamat datang ke page aku.


=)

bujang sudin May 4, 2009 at 11:19 PM  

fasha sandha tak masuk track rekod ke?
ke aku silap orang ni?

maskedfacies May 4, 2009 at 11:35 PM  

saje guna gambo tu aku rs.

x minat pon.

die hanya minat artis luar negara

Norhanis Diyana Nizarudin May 4, 2009 at 11:41 PM  

ishh...x salah kot..hehe..kalo pempuan minat pempuan cantik..maknanya pempuan yg dipuji 2 btul2 cntik..lagi satu..org cmni..scr positivenye..perhaps die bkn org yg cpt jelez dgn kelebihan org len..haha..(perhapss...)

sy ada gak kwn cmni..hehe..org yg ske melihat keindahan ciptaan Allah..hehe

sejhok May 4, 2009 at 11:53 PM  

haha...hot aper kalo sker pompuan len...n in dis kind of world we r living in,anything is possible...n jgn la bcoz orientation dier x btul(sila kofemkan dulu),trus disisihkan...trimer jer..perasaan masing2...ye dak??

n kalo dr segi Islam,aku no komen la..kalo rase nk tegur,silekan..but if it's me,i'll juz let it be~

*wink wink*

neorackle May 4, 2009 at 11:54 PM  

Alizee msk Islam?

Katakanlah ianya berita palsu plz..

Aku tya mmbe ak yg praktikal kat france x tau pn bnda ni. Haha..

Mungkin lepas ni akan ada berita Lindsay Lohan msk Islam gak (dari blog ko).

Hahaha..

maskedfacies May 4, 2009 at 11:57 PM  

Hadiyz- Akak curious la. Dia jenis simpan segala jenis video, gambar, lagu dan sepanjang masa dgr bende2 dan tgk video2 tu saja.

Sejhok- Hye. 1st time nmpk ko kat sini =)

Aku saje je nk crita kt korg la.Kisah kwn aku ni. Bukan aku nk attack personal org.

Neo- Betul rasanya. Sebab die kahwin dgn org Islam. Dah lama jugak. Dan tlg jgn ckp ko minat Lindsay Lohan!

aw3rz May 5, 2009 at 12:30 AM  

Tanye2. aku nak tau gak, please! Pastu boleh berkenalan?

maskedfacies May 5, 2009 at 12:32 AM  

aku dah lama sedar byk laki akan diturn-on kan dgn perempuan yang suka perempuan jgk.

tp, ko pon awerz?

sungguh x ku sangka.

hahahaha

bujang sudin May 5, 2009 at 1:08 AM  

aku dah lama sedar byk laki akan diturn-on kan dgn perempuan yang suka perempuan jgk.-->sebab tu ok sket kalau tgk cite les dari tgk cite brokeback mountain. =)

fakhriah al-yaya May 5, 2009 at 1:12 AM  

sila lah ty2...

dolu bkn kita cmtu gak ke?

mkn pastu tgk org..apa xkna kutuk!!

rndu la dolu2...

maskedfacies May 5, 2009 at 5:06 AM  

megat: owh, btol2. tp aku tgh BBM jgk. smp abes. hahaha

yaya: rindu gils jugak ah. damn!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP