Kisah Acai Berry

>> Friday, May 22, 2009


Kalo korang sume pengguna Yahoo Messenger, aku pasti korang pon mesti tensen mcm aku.

Nak tau apsal tensen?

Baca benda2 kt bawah ni:

" Do you realize that if I would have not tried those Acai Berry pills that everyone is talking about that I would not have lost 23 pounds in just about two weeks now? Well, they do work, I am living proof and they only cost five dollars over at www.^*&()($^%.com.

Ok, enough said.

Benda ni akan jadi lebih menensenkan kepala otak kalo korg sign in SmS bila korg tutup YM korg. Cuba bayangkan,aku bangun pagi, tgk2 ada 12 messages received. Aku berkata dalam hati, " Wah, wah, ramainye peminat aku."-iklan perasan kejap ye. Haha.

Bukak-bukak mesej, 11 daripadanya adalah pasal Acai Berry ( I curse you the day you were created!), dan 1 lg mesej dari kwn aku yg tanya "Esok pagi nk pergi kelas pukul berapa ah?". Arghhhh (menjerit dengan sekuat hati smbil tarik2 rambut dan hentak kaki sekuat hati ke lantai smpai org aras bawah ketuk balik guna penyapu)

Cuba korg bayangkan tahap kekecewaan aku. Hahahaha.

Kesian id kawan-kawan aku yg digunakan oleh virus Acai Berry ni. Ke korg mmg btol2 promote kt aku ni weh? Tahulah aku x ramping macam Angelina Jolie (aku minat gila minah ni!), tp jgn la spam aku smpi macam ni sekali.

p/s: Eh, murah jugak ye Acai Berry. Nak try jugak la. =P

p/s2: Kalau id aku pernah promote korg Acai Berry, sumpah tu virus. Bukan aku punya kerja. T___T.

18 Maki Hamun!:

mongue May 22, 2009 at 11:26 PM  

takpe. as long as acai berry tu xantar aku indecent pictures supposedly to be private pictures of you.

oh wait. aku xadd pun ko dalam ym aku, apa emel ko?

haha

maskedfacies May 22, 2009 at 11:29 PM  

cepat gila komen. aku br ltk 5 min. haha. ade kt profile. add ye =)

neorackle May 22, 2009 at 11:30 PM  

Aku ada gak penah dapat.

Kebetulan mamat ni memang gajah.

Dia pm aku cakap keberkesanan ubat pelangsing tu.

Perasaan aku bercampur antara nak gelak atau nak diam sbb kagum.

So aku pilih untuk gelak.

Haha..

maskedfacies May 22, 2009 at 11:32 PM  

haha. jahat gila ko!

aku pon slalu dpt yg mcm2 tu gk. hehe.

aku hanya senyum

=P

bujang sudin May 22, 2009 at 11:34 PM  

eh aku tak pernah la dpt emel acai ni.

stakat offline msg ade la.

biar betol die target orang2 gemok je? =P

maskedfacies May 22, 2009 at 11:37 PM  

wey, jahat gila ko!

ps3...ps3...

LOL

bujang sudin May 22, 2009 at 11:49 PM  

ko nak ps3?
tah2 mase tu nanti dah ade ps4..haha

(ok2 aku stop berangan dah ni, LOL)

maskedfacies May 22, 2009 at 11:51 PM  

ok2. aku pon nk berenti.

bahaya gila.

final exam pon x abes lg.

=P

bujang sudin May 23, 2009 at 12:07 AM  

aku tak suka berangan macam ko kot,

sebab tu tak baca harry potter kot, lol

rancangan kegemaran aku adalah KISAH BENAR kat TV3, lol

(boleh tak tulis lol kat setiap ayat?)

maskedfacies May 23, 2009 at 12:08 AM  

ok je. agak cacat la tp..

LoL

Sop May 23, 2009 at 5:48 AM  

mongue - gambar bugil? hmm... (berfikir scr intelektual)

Amermeftah May 23, 2009 at 7:13 AM  

I.K. Tan pernah rasa curious dengan Acai Berry ni. So dia wiki. Kendian dia dapat tau yg cara nak sebut Acai bukan A-cai tapi A-sa-i. So dia geram gila, ah! dah takleh sebut a-cai lagi! (Tapi dia tak menjerit dengan sekuat hati smbil tarik2 rambut dan hentak kaki sekuat hati ke lantai smpai org aras bawah ketuk balik guna penyapu, lagion junior yang tinggal bawah)

polar bear yang kurus, boleh letak lol tapi nanti nampak macam ellina yang letak wtf kat ujung setiap ayat plak

Norhanis Diyana Nizarudin May 23, 2009 at 11:08 AM  

eh i pun minat jolie gak..haha

bujang sudin May 23, 2009 at 1:36 PM  

Amer, (apsal bunyi nama cm budak lembut? oops)

lol ok lg kot, lebih sopan dari wtf's ellina.

tp itu pon masih jauh lebih ok kot dari 'cibai dowh', LOL

Amermeftah May 23, 2009 at 4:20 PM  

Weyh, dia masak sedap dowh

maskedfacies May 23, 2009 at 7:00 PM  

Sop: eh?

Akmal: eh?

Hanis: eh?

Ayep: eh?

Akmal: eh?

p/s: aku tgh migrain..

fakhriah al-yaya May 23, 2009 at 8:54 PM  

my..ko delete no ko yg ko dftr tuk ym tuh..pastu ko dftr la blik..dlu aku nya jd cmtu gak..pas aku wat cm2 dh ok..haha

maskedfacies May 23, 2009 at 8:55 PM  

ok, tq yaya

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP