Tagged!

>> Friday, May 29, 2009

Aku kena tag, dan sebab aku boring, aku nk jwb tag ni (Hanis kamu jgn kecik ati, I x minat artis sgt. Angelina Jolie je, jd I x layan tag u tu... =P)

1. Kalau anda jadi orang terkaya didunia?
a. mahu sogok sume pensyarah2 kasik aku A setiap kali exam
b. mahu dpt medical degree dengan pergi sekolah 3 taun saja (rasuah la, apa lg)
c. Ok, sudah2 la nak merasuah org. Nak bawak family aku berjalan ke semua negara yg wujud kat dunia
d. Bina rumah percutian kt semua negara di dunia
e. Bina hospital free kt rakyat2 susah.
f. Hantar adik2 pergi belajar kt sekolah bagus (weh, terharu x adik2 ku T__T)
g. Bayar semua keperluan kawan2 yg sama2 buat elektif kt Srawak (baru 2 mggu dah pokai ni. Siot)
h. Nak buat filem dan aku adalah slh seorang pelakon dlm movie tu (co-starring: Jolie, Brad Pitt, Chris Evans, dan Dennis Oh)
i. Bagi duit kt org2 yang baca blog aku. Hahaha (poyo ass)

2. Kalau anda jadi orang terseksi didunia?
Eh, bukan dah mmg ke? LOL (ok2, sila muntah)

3. Kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
Ape ke bangang. Dari terjun, baik aku belikan pulau ke, lg berfaedah.

4. Kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?
Haha. Kalo berani, try la. (sebenarnye, seorg yg takut dikritik. LOL)

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda
Ok saja. Hahahahahaha. (Mak bapak mesti cr yg ok2 punya.tmbah2 mak bapak aku, memilih gila!)

6. Kalau tiada lagi hari esok?
Mintak maaf dgn semua org, dan segera bertaubat.

7. Kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
Selalu je. tp aku x buat pape pon, cuma cari rakan kutuk yg x suka member tu gk, dan sama2 mencebik. (alah, cm korg x buat je)

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
Durian? Petai? Jering? Pecal yg dah basi dan berlendir? Ulat hidup? Bring it on babe!

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
Ya Allah, sedihnya. (xnak jawab mende ni)

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
Angelina Jolie, Brad Pitt, Chris Evan, Dennis Oh. Ajak mereka kahwin dengan aku. =P

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
Tahun depan dpt ler, x lama dah tu. Lepas tu, satu Malaysia pon boleh =P

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik ?
Gelak, dan lepas tu buat kerja mcm biasa.

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
Berusaha sebarkan balik kt org (mcm cerita seorg lelaki mat salleh di Thailand. Korg tau psl die?)

14. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
No komen. Soalan terlalu ringkas. X paham. Pura2 x paham, mungkin...

15. Kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
Urm, x layak mana2 pon. malas berangan.

16. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
No komen.

17. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
Selalu je. Tu mak abah kt rumah. Ok je..

18. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
X buat pape. lantak korg la. yg cemburu sapa suruh. xde apa nk dicemburukan.

19. Mengenai orang yang tag kamu ini;
Isya yg lately mcm org angau =P

20. Saya tag mereka pula.
Tidak bercadang mengetag sesiapa. Kamu selamat!

5 Maki Hamun!:

Aisyah May 29, 2009 at 7:50 PM  

hahah, mekasih menjawab nye.. ;p

maskedfacies May 29, 2009 at 7:51 PM  

sama2. =)

Norhanis Diyana Nizarudin May 29, 2009 at 9:21 PM  

lerr...sy bukanlah seorg yg cepat berkecil hati atas prkara2 yg tak perlu nak dikecik hatikan...

chill dude!haha

bujang sudin May 30, 2009 at 1:47 AM  

gila pendek jawab tag orang. cheating gila
dah la aneglina jolie. hahah

maskedfacies May 30, 2009 at 1:49 AM  

Hanis: Okie dokie.

Polar bear tidak bermisai: Aku x suka bebel mcm mak nenek. Hehe

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP