Kuku-kukuku Yang Tercedera

>> Friday, May 08, 2009



Beberapa minggu lalu, aku terjaga di satu pagi yang sejuk dek dikejutkan oleh alarm henpon aku yang setiap 15min berbunyi. Rasanya, time tu pukul 5 pagi kot (wah, aku boleh bangun subuh rupanya). Dengan mamai2, aku pon pergi tandas untuk berwuduk.

Sekembali dari tandas, disebabkan aku masih mamai dan berjalan dengan mata yang sangat sepet (aku rasa, mungkin masih ada sisa taik mata kot), aku pon masuk bilik dan tutup pintu dengan kuat (bayangkan pintu yang dihempas dengan kuat), tapi, aku x sedar satu perkara, aku lupa tarik tangan aku yang sebelah lagi, yang masih ada dkt dengan border pintu.

Maka terjadilah adegan yang tidak diingini. Pang! Mata aku rasa berair. Jari aku yang ke empat, tangan kanan tersepit dengan kuatnye (refleks aku x bagus mase baru2 bangun tidur rasanya). Sakitnya bukan kepalang, sampai aku diam tanpa berbuat apa2 kejap smbil masukkan jari dalam mulut dan cuba gunakan enzyme amylase aku untuk kurangkan kesakitan (yang x logik langsung!)

Selepas 10 min, baru aku dapat menunaikan subuh, tu pon, dengan rasa yang sangat sakit lg.
Seram la jugak kalo necrosis ni.

Jadi, gambar di bawah adalah gambar hari pertama kejadian, dan satu lagi ialah gambar yang diambil beberapa jam sebelum entry ini di tulis.




Hari pertama kejadian. Sakit gila time ni!




Latest. Dah nak abes. Yeay.


Seriously, kadang2 bila aku makan pau kacang hitam, aku igt yang kt dalam kuku aku tu ialah kacang hitam yang tersangkut. penat jugak aku try korek nk keluarkan. Bodoh sungguh.


p/s: Aku terpaksa potong kuku aku sebelum gambar kedua diambil. Takut korang jijik. Haha.

9 Maki Hamun!:

neorackle May 8, 2009 at 6:10 AM  

Itu tanda inai bakal melekat di jari.

Haha..

maskedfacies May 8, 2009 at 7:09 AM  

ah .Mengarut gila wei!

bagi la tanda yang mcm masuk akal sikit...

aw3rz May 8, 2009 at 12:32 PM  

err.sebab ko suke bagi middle finger kat orang?

bujang sudin May 8, 2009 at 1:43 PM  

p/s: (corak air liur basi)

maskedfacies May 8, 2009 at 4:40 PM  

awerz: ah, tu cuba tgk btol2, jari ke 4 la ...

ayep: haha, air liur basi pala hotak ko! (lps ni aku pon hilang dr FB list ko)

neorackle May 9, 2009 at 5:36 AM  

Huhu...bulan Mei baru masuk 9 hari.

Post dah 25. haha...

Mantap!

Kalau ada orang mcm ko ni, sure paparazi x dpt cari makan.

Sume dah update kat sini.

Hehe.. XD

Amermeftah May 9, 2009 at 9:24 PM  

bapaklah struggle korang ni, kadang-kadang obvious gila

syafiqa salim May 9, 2009 at 11:58 PM  

kenape aku miss event di pg hari nie..ak tgah bt ape time tuh??

maskedfacies May 11, 2009 at 9:55 AM  

akmal: struggle mende???

pika: ko tidur la. apa lg!!!!! hahahaha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP