Bila Sampai Rumah Dan Kene Shock Sebab Dah Lama Tak Makan Free

>> Tuesday, June 23, 2009

Pertama2nya, maafkan aku sebab tajuk aku panjang gila. Tiru Awerz. Hehe.



Aku dah jadi macam kucing malas yang asyik nk berlingkar dan tidur sahaja kerana terlalu senang mendapatkan makanan di rumah tanpa perlu keluar setapak pun dari pintu depan.



Inikah tanda-tanda aku akan menambah berat sebanyak sepuluh kilogram?



p/s: Malam ni nk makan apa pulak ah? Keropok lekor? Satay Ayu? Omaq Char Kuey Teow? Tomyam? Kerabu Daging? Kerabu Mangga? Burger Depan Rumah? Carrot Susu? Nasi Goreng Ikan Masin? Kek Lapis Sarawak? Durian Lagi? Rambutan? Pergh!!!

8 Maki Hamun!:

syafiqa salim June 23, 2009 at 12:28 PM  

ada gaya utk tambah berat bkn stakat 10 kilo..mgkin boleh tambah smpai 25 kilo..

aku punye kek lapis sehari abes satu jenis..punyela kuat makan adik aku (hehe, salahkan adik..)..haha

bujang sudin June 23, 2009 at 1:29 PM  

hypervolaemic shock????lol
(sejenis shock baru)

Amermeftah June 23, 2009 at 7:17 PM  

aku pileh char koey teow

Sheehan June 23, 2009 at 9:09 PM  

best kan..bla lg nk buat..

aw3rz June 23, 2009 at 9:31 PM  

Aku tak pelik kalau ko kena charge extra bila naik kapal terbang nanti.

Dan aku mahu tuntut royalti.

Jamil June 23, 2009 at 10:38 PM  

tak kesah makan apa. yang penting rupa terakhir makanan tu sama je

Amermeftah June 24, 2009 at 2:25 AM  

No no, mestilah kisah. Walaupun rupa terakhir makanan tu sama tapi rasa awal makanan tu berbeza.

maskedfacies June 24, 2009 at 2:24 PM  

Pika: apsal dkt sume komen mesti ko yang 1st. Mengadap komputer je ke? Haha. Toksah dok salahkan adik ko...kemslm wonderpet sama dia...

Polar bear kurus: Overweight shock la...

Amermeftah: Ko kena try yang kt Parit Buntar ni. Sedap gila!!!!!

Sheehan: Kt UMS pon dok buat jgk...hehe

Awerz: stkt ni, charge extra wujud utk luggage je. enumpang masih belum ada. Tak tau la kalo esok2 wujud...

Jamil: huh. Kalau macam tu, baik makan angin je...haha

Amermeftah: Betol! Kaktus sejuk beku satu!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP