Kepala Besar

>> Monday, June 01, 2009

Kawan aku ckp, kepala aku besar.

Disproportionate dengan badan aku (yg juga gemuk)

Dia cakap, pergi cuba saiz songkok.

Mesti aku kene pakai saiz paling besar , xpon, xde saiz langsung.

Kesian kan aku kene kutuk sebab kepala besar?

p/s: Kepala yg penuh angin saja. Kalo tebuk sikit, kamu agak2 jadi kecut sikit x?

3 Maki Hamun!:

bujang sudin June 1, 2009 at 3:07 AM  

kepala besar bagus jugak apa,
kalau increase intracranial tension tak rasa sangat, hahahah (ya ka?)

Sheehan June 1, 2009 at 3:12 AM  

betul ka ni?

xkan ak silap tgk kot..

p/s:try tgk buat burr hole..hoho

maskedfacies June 1, 2009 at 3:40 PM  

polar bear tidak berkumis: x sure la..

sheehan: ape? nmpk kepala aku kecik ke selama ni? mungkin kena pergi cari songkok dan try size...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP