Tag Line

>> Wednesday, June 03, 2009

Aku x perasan rupanya hampir setiap blog mempunyai tag line yang tersendiri, dan sebenarnya, aku x perasan pon frasa " Because life is too wonderfully weird to be wasted" itu sebenarnya adalah tag line aku.

Bila kawan aku ckp *ehem* yang dia jeles dengan tag line aku sbb errr, nnt korang bacalah sendiri, baru aku sedar tentang kewujudan tag line di sesebuah blog.

Anyhoo, aku sebenarnya sedang membantu seorang rakan membina tag line untuk blog die. Kalo kamu ada idea, kamu boleh tinggalkan di page dia, ataupon, boleh saja tinggalkan di kotak komen aku ok?

Ini link ke blog kawan aku.

Keyword yang dia bagi adalah:

Illusion
Illustration
Influence
Identity
Innovation
Apa-apa yang menggambarkan pasal design

p/s: Sorry la xde hadiah pon, sbb aku miskin orangnya. T__T

5 Maki Hamun!:

aw3rz June 3, 2009 at 5:11 PM  

sori la.neorackle bunyi cam crackle. mungkin boleh wat tagline fine crackles = monitor i/o.




boleh la dapat hadiah.

neorackle June 3, 2009 at 5:34 PM  

aw3rz: Haha..ni bukan tagline utk aku sebenarnya.

Ni slogan untuk pertandingan mak aku masuk.

X sngka cik mimi menggunakan pengaruhnya menyeru kalian.

*blushing*

hahaha...


p/s: aku suka cream cracker.

Sop June 3, 2009 at 7:28 PM  

an illustration of illusion influences innovation of identity.

nuff said. mne hadiah aku?

neorackle June 3, 2009 at 8:45 PM  

Mantap!

Cik mimi, sila sediakan hadiah seperti saya janjikan ye.

maskedfacies June 4, 2009 at 9:43 PM  

Awerz: apakah? pergi balik temerloh nun!

Sop: err, aku ada janji ke. plus, pe mende ko buat sume perkataan tu jadi satu ayat. gila2.

neorackle: erm, ko la providekan hadiah. aku nk EYE TOY!

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP